حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گلکسی نوت ۹ لو رفت و حاشیه لبه پایین بسیار کم است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره گلکسی نوت 9 شایعات زیادی شنیده ایم و تقریبا تا کنون یک تصور منسجم از طراحی آن در ذهن ما شکل گرفته است. حالا در رندر جدیدی که بیشتر متمرکز بر قاب گلکسی نوت ۹ است اما می بینیم لبه پایین اصلا حاشیه دارد! ضمن اینکه توصیه می کنیم نفسی عمیق بکشید و هیجانی نشوید، احتمال دارد این رندر کاملا اشتباه باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قاب گلکسی نوت 9

قاب گلکسی نوت 9

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شایعه دوربین دوگانه با همان طراحی شبیه به گلکسی نوت 8 یعنی جایگیری افقی دیده می شود اما حسگر اثرانگشت پایین قاب دوربین های قرار خواهد گرفت. این یک ظاهر یکتا و عجیب است که شخصا با آن مشکلی ندارد. به قاب جلویی که دقت می کنید، حاشیه لبه پایین وجود ندارد و کاملا نمایشگر است! هر چند ما هم در نگاه اول تصور کردیم شاید قاب به حدی است که حاشیه پایین نمایشگر زیر آن قرار دارد اما در تصویر زیر می بینیم که خیر، گویا حاشیه پایین وجود ندارد.

قاب گلکسی نوت 9

قاب گلکسی نوت 9

همانطور که می بینید، لبه پایین نمایشگر گلکسی نوت ۹ هیچ حاشیه ای ندارد و حاشیه لبه بالا تا آنجا که جا دارد کم شده است. اینکه چنین اتفاقی بیفتد، حداقل برای موبایل های دو لبه خمیده سامسونگ کمی سخت است. دلیل این صحبت ما، فناوری مورد نیاز برای حذف حاشیه لبه پایین مثل آیفون X است. در آیفون X از نمایشگر OLED خمیده استفاده شده تا نمایشگر به درون دستگاه خم بشود و سپس به برد متصل شود اما در موبایل های دو لبه خمیده کمی سخت به نظر می رسد که لبه پایین را با وجود خمیدگی بتوان به داخل خم کرد و انتظار هیچ مشکلی را نداشت!

به هر صوت اصلا از یاد نبرید که این یک رندر دقیق شرکتی برای معرفی طراحی گلکسی نوت ۹ نیست و صرفا یک برندر از سوی شرکت سازنده قاب گلکسی نوت ۹ است تا محصول خود را نمایش بدهد و این یعنی احتمال اشتباه در آن وجود دارد.

نظر شما چیست؟ چطور فکر می کنید؟ حاشیه پایین گلکسی نوت ۹ به کل حذف می شود؟ من اینطور فکر نمی کنم!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

قاب های زیادی هم امدند که حاشیه پایین دارند همشون

برای رو به داخل بردن صفحات دارای اج، میشه سمت چپ و راست رو یک شکاف ایجاد کرد، بعد نمایشگر رو از لبه پایین به سمت داخل برد.

Amir7090

آخرشم لبه خمیده مشکل ساز شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)