حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از جعبه شیائومی می مکس ۳ به صورت رسما منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

نه این دیگر شایعه نیست. این یک تصویر رسمی از مدیر عامل شیائومی است حساب شبکه اجتماعی Weibo خود منتشر کرده و در آن جعبه شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جعبه این دستگاه داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، جعبه شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) با دوربین شیائومی می میکس ۲ اس (Mi Mix 2s) ثبت شده است. هر چند چیز زیادی از این تصویر مشخص نمی شود اما از آن جا که این موضوع به صورت رسمی منتشر شده نشان می دهد که شیائومی می مکس ۳ به عرضه رسمی خود نزدیک است.

بسته بندی شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) شبیه به نسل های پیشین خود بوده و نام آن به صورت طلاکوب روی جعبه درج شده است. تا کنون می دانیم که چیپست به کار گرفته شده در شیائومی می مکس ۳ اسنپدراگون ۶۳۶ می باشد. گفته می‌شود که شاید نسخه ویژه‌ای از شیائومی می مکس ۳ با چیپست قویتره اسنپدراگون ۷۱۰ هم ارائه شود.

اگر به یاد داشته باشید پیش از این در ترنجی خواندیم که شیائومی می مکس ۳ احتمالاً با اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه شود. بعید نیست که این دو ویژگی قیمت تر با چیپست گران‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه شوند و نسخه گرانترین از شیائومی می مکس ۳ به بازار عرضه شود.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس ۳ می توان به انتخاب های ۴-۶۴، ۳-۳۲ و حتی ۶-۱۲۸ برای حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد که واقعاً خوب است. همه این مدل ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و البته سیستم عامل آنها اندروید ۸.۱ است. رابط کاربری جدید شیائومی به نام MIUI 10 روی آن قرار خواهد داشت.

فکر می کنید شیائومی می مکس ۳ دستگاه جالبی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

جالب که خواهد بود
خیلی منتظرم معرفی و عرضه بشه تا بگیرمش اما با این وضع بعید میدونم 🙁

علی شیخ زاده

ای کاش ابعادش از می مکس ۲ کمتر باشه حتما میخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)