حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کرگ فدریگی از اپل معتقد است اچ تی سی به زودی می میرد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، اچ‌تی‌سی

اچ تی سی (HTC) مثل سونی و حتی مثل سونی روزگار خوبی ندارد، این موضوع بر کسی پوشیده نیست. امروز خبر از تعدیل 1500 نیرو در HTC می رسد که یک تعدیل نیرو بزرگ و به سوی کوچکتر شدن هر چه بیشتر این شرکت پیش می رود. در این وضعیت کرگ فدریگی از اپل معتقد است اچ تی سی به زودی می میرد و این عقیده خود را با یک توییت و اشاره به خبر تعدیل 1500 نیرو از اچ تی سی عنوان کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این توییت داشته باشیم.

توییت کرگ فدریگی درباره اچ تی سی

توییت کرگ فدریگی درباره اچ تی سی

نمی توان انتظار داشت که همه افراد تمام و کمال باشند و کرگ فدریگی هم شخص اول اپل نیست اما قطعا از تاثیرگذارترین آن ها هست. اینکه هر کسی آزاد است نظر خود را عنوان کند هیچ شکی نیست اما به محض اینکه اظهار نظر می کنید خوب است به یاد داشته باشید آن چیزی را که هستید به عموم نشان می دهید!

در ری-توییت کرگ فدریگی از خبر تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی، عنوان می کند خبری جدید برای پروسه مرگ اچ تی سی منتشر شده است. اصل توییت را در تصویر زیر می بینید:

تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی

تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی

اپل شرکت بزرگی است و این روزها آنقدر خوب پیش می رود که کسی فکر سقوط آن ها را هم نمی کند اما هیچ پادشاهی همیشگی نیست و روزی پیش می آید که آن هم سقوط خواهند کرد، درست شبیه به نوکیا و آغاز افول برند بزرگی مثل سامسونگ که سهم بزرگی از بازار خود را در بازارهای حیاتی مثل چین و هند از دست داده است.

نظر شما چیست؟ این خبر را برای اچ تی سی چطور می دانید؟ و در نهایت واکنش کرگ فدریگی شایسته بود؟ وی حدودا سه هفته پیش نیز تیکه ای به اندروید درباره افزایش حافظه رم و عملکرد ضعیف انداخته بود!

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHAHAB_MSD

فکر نکنم هیچ گوشی ایی بتونه جایگزین گوشی های htc رو برام پر کنه حیف شد

REZA

دقیقا.

ببخشید،من نمیدونم چرا نظراتم اکثر اوقات میره برای انتظار.

REZA

منم همین فکر و میکنم ،دلیلشم کاملا مشخصه،تبلیغات
مثلا سامسونگ تو پاستژا ک کیریم از دم در تا سقف تبلیغ میکنه خو حقشه فروشش بره بالا ولی تچ تی سی اصلا
الان یو11 یا اچ تی سی های دیگه ای که داشتم بنظرم هیچ چیزی کم ندارن،و کاملا در حد بهترین گوشی هاس،و گاهی اوقات بهتز گاهی اوقاتم بدتر
الان نوکیا بنظرم اصلا در حد گوشیای دیگه نیست ولی اینقدر خوب شروع کرده ولی اچ تی سی نمیدونم چشه یه سال زحمت خودشو هدر میده.

Amin

این آقای فدریگی، نمی‌دونه که خب به فرض که اچ‌تی‌سی بره کنار.
سامسونگ رو می‌خواد چیکار کنه که تو خاک خود اپل، خاکش کرده؟!
خیلی عشق تیکه انداختنه!

ahmad

مطمئنی؟

Amin

والا چند وقت پیش خوندم یه جایی.

Quality

بنظرم درست گفته متاسفانه امسال هم اصلا خوب عمل نکرده و مثل الجی و سونی هم نیست که بخش های دیگه ضررش رو جبران بکنن! خیلی وقته داره ضرر میده و بعید میدونم چند وقت دیگه این شرکت کارش رو ادامه بده در آینده

کهکشان

ایشون فعلا بهتره بره در مورد افزایش رم آیفون نظر بده !

Babak.kh

متاسفانه تا حدودی حرفش درسته،من الان u11 دارم،خداییش چیزی کم نداره،ساپورت خوبی هم داره،تو بعضی تستا سرعتش از آیفون X هم بیشتره

Jahandar

HTC چند ساله که مرده و فقط داره ادای زنده ها رو در میاره ?
اینکه چه زمانی وا میده و دست از ادا در اوردن بر میداره الله اعلم ..
مگه اینکه سیاستهاشو یه اصلاح اساسی بکنه که اگر سونی سیاستهای بازار موبایلش رو تغییر داد و اصلاح کرد یا مایکروسافت سیاستهاش در مورد وینفون رو اصلاح کرد، HTC هم اصلاح خواهد شد ….

خدانگهدار HTC

Phanosesabz

خداحافظ سامسونگ

Phanosesabz

مثلا چون سامسنگ تو چین داره خارج می شه پس هندی ها هم باید بگن خداحافظ سامسونگ واقعا که احمقی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)