حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید P (اندروید ۹) نوکیا اوایل شهریور ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

بیش از یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید پی (Android P) برای تمام موبایل های اندرویدی نوکیا که توسط HMD ساخته شده اند، ارایه می شود. این موضوع همزمان با معرفی نسل ممیز یک (!) موبایل های نوکیا تایید شد اما پیش از آن هم می دانستیم که نوکیا (HMD) این موضوع را تایید کرده بود. حالا در پاسخ به پرسش یک مخاطب از پشتیبانی نوکیا، به صورت رسمی تاریخ رسمی ارایه آپدیت اندروید پی (Android P) را برای موبایل های نوکیا عنوان کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این خبر را بیشتر بررسی کنیم.

آپدیت اندروید P گوشی های نوکیا

آپدیت اندروید P گوشی های نوکیا

همانطور که در اسکرین شات بالا ثبت شده توسط یکی از کاربران نوکیا که از مرکز پشتیبانی پرسیده بوده چه زمانی آپدیت اندروید P (اندروید 9) برای موبایل های نوکیا عرضه می شود، پاسخ داده می شود جایی در ماه آگوست. این یعنی جایی اواخر مرداد یا اوایل شهریور. از نظر ما تاریخ اواخر شهریور می‌توان حدس صحیحی باشد چرا که همان حدود ها نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ برگزار می‌شود و در همان حوالی شاهد رونمایی رسمی از نسخه نهایی اندروید پی (Android P) خواهیم بود.

از آنجا که تعداد قابل توجهی از موبایل های نوکیا ساخته شرکت اچ ام دی (HMD) با اندروید پی (Android P) آزمایش شده در زمان عرضه نسخه نهایی انتظار فاصله زمانی زیادی بین عرضه گوگل و عرضه نوکیا را نداریم.

نظر شما چیست؟ این سرعت آپدیت چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد

فقط اینو بگم که ظاهرا تو این سایت مرغ همسایه غازه
خودمون جاسوسی کنیم بده، اما اگه خارجی ها جاسوسی کنن هیچ ایرادی نداره

سجاد

ببخشید، منظوری نداشتم
ولی حرف من اینه که چطوریه که “نیاز” هست این همه از تلگرام طلائی بنویسید (تا جایی که فی.ل.تر بشید “ و خدای نکرده بلایی که سر نا.رنجی اومد، سر شما هم بیاد”) اما وقتی یه مطلب مشابه از “نسخه ی اصلی تلگرام” منتشر میشه، شما صحبت از نیاز می کنید؟

سجاد

خیلی ممنمونم

سجاد

والا من نمیدونم از چه کلماتی مگه دارم استفاده میکنم که کامنتم تأیید نمیشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)