حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می مکس ۳ پرو (Xiaomi mi Max 3 Pro) با باتری ۵۴۰۰ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شایعات شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) را در ترنجی خوانده ایم و قرار بود که دیروز رونمایی شود. این دستگاه دیروز معرفی شد و حالا شایعه‌ای درباره شیائومی می مکس ۳ پرو به گوش می‌رسد که مشخصاتی البته شبیه به همان شیائومی می مکس ۳ دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دستگاه بیشتر صحبت کنیم.

در جدیدترین اطلاعاتی که از فبلت شیائومی می مکس ۳ پرو لو رفته است شاهد یک موبایل با حاشیه نمایشگر بسیار کم و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بدون بریدگی نمایشگر هستیم.  گفته می شود که اندازه این نمایشگر ۶.۱ اینچ خواهد بود و رزولوشن آن که مشخص نیست احتمالا همان فول اچ دی پلاس (FHD+) باشد. باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری آن می تواند عمر باتری خیلی خوبی را به شما بدهند و البته اسپیکرهای استریو قرار است صدای خوبی را برای سرگرمی بیشتر ارائه کنند. تفاوت اصلی که بین می مکس ۳ و می مکس ۳ پرو می‌توان عنوان کرد، احتمالا چیپست آن است.

در شایعه شیائومی می مکس ۳ شنیده بودیم که چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ برای آن استفاده خواهد شد.  همچنین در همان شایعه خواندیم که احتمالا یک نسخه ویژه وجود داشته باشد که با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و اسکنر عنبیه چشم ارائه شود، شیائومی می مکس ۳ پرو احتمالا همان نسخه ویژه است.

این که این دستگاه اسکنر عنبیه چشم داشته باشند یا نه را مطمئن نیستیم اما امیدواریم که نداشته باشد، چرا که قابلیت خیلی کاربردی نیست به خصوص زمانی که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی وجود دارد و به سرعت کار می کند. همچنین شیائومی تشخیص چهره دو بعدی روی دستگاه های خود دارد که هر چند امنیت آن با اسکنر عنبیه چشم برابری نمی کند اما وجود آن برای کاربرانی که دوست دارند دستگاه خود را کمی مدرن تر آن‌لاک کنند، می تواند بهتر از اسکنر عنبیه چشمی باشد که به قیمت این دستگاه اضافه می کند.

حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای شیائومی ردمی ۳ پرو کاملاً قابل پیش بینی است.  هر چند رزولوشن دوربین هم مشخص نیست اما حسگر تصویر IMX363 سونی را در لیست مشخصات آن می‌بینیم. نظر شما چیست فکر می‌کنید که نسخه پرو می مکس ۳ می تواند از نسخه معمولی آن محبوب تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ای کاش یه خورده کوچیک تر باشه من خیلی رو خریدش فکر کردم و منتظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)