حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۸ گوشی های سامسونگ از جمله گلکسی جی ۷ پرو دو هفته دیگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

هر چند کم کم کاربران اندرویدی انتظار عرضه نهایی اندروید ۹ یا اندروید پی (Android P) را می کشند اما خب خیلی از کاربران هنوز اندروید ۸ را هم دریافت نکرده اند. خبر خوبی برای کابران سامسونگ داریم چون به نظر می رسد تعدادی از گوشی های سامسونگ تا ۲ هفته دیگر آپدیت اندروید ۸ را دریافت می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این لیست داشته باشیم.

آپدیت اندروید ۸ سامسونگ

آپدیت اندروید ۸ سامسونگ

سامسونگ ترکیه از معدود منابع رسمی است که درباره آپدیت های آتی اندروید برای گوشی های سامسونگ پیشاپیش اطلاع می دهد. هر چند این اطلاعات برای بازار ترکیه است اما اگر اطلاعات صحیح باشد و آپدیت ها ارایه شوند، به مرور زمان آپدیت مذکور برای دیگر بازارها ارایه می شود و اگر کمی ماجراجو تر باشید، می توانید رام آن کشور را روی موبایل خود اعمال نمایید.

  • در لیست بالا نام ۸ گوشی سامسونگ که آپدیت اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد می بینیم. هر چند در حال حاضر ۵ دستگاه از این لیست یعنی خانواده گلکسی اس ۷ و برخی اعضای گلکسی A 2017 آپدیت اندروید ۸ را در دیگر بازارها دریافت کرده اند اما خانواده گلکسی J Pro تا کنون از این آپدیت اندروید ۸ بی نصیب بوده اند.

تاریخ عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ که بالاتر عنوان شد، حدودا ۲ هفته دیگر در تاریخ ۱۳ جولای برابر با 22 تیر گفته شده است. احتمالا همراه با آپدیت اندروید ۸ برای این موبایل های سامسونگ، رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ نیز ارایه شود که خبر خوبی است.

اگر موبایل اندرویدی دارید، به ما بگویید که که نسخه ای از سیستم عامل روی موبایل شما فعال است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اس۷ ادج که با اپدیت۸ عالی شده.باتری حدود ۱۵ درصد بنظرم بهتر شده.امکانات زیاد.روونتر و سریعتر

amin_bhi

برای s6 edge plus نمیاد ؟ 🙁
خدایی از خیلی از گوشی های این لیست هنوز قویتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)