حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 رزولشن QHD+ خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سونی، شایعات

پیش از این در شایعه ای شاهد لو رفتن مشخصات سخت افزاری اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) بودیم. در آن شایعه دوربین دوگانه با f/1.6 تایید شده بود ولی درباره نمایشگر یک پنل 5.7 اینچی FHD+ را با نسبت نمایشگر 18:9 و کم حاشیه صحبت شده بود. امروز اما در شایعه ای که حاصل نتایج بنچمارک GeekBench اکسپریا ایکس زد 3 است می بینیم که نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 رزولشن QHD+ خواهد داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

بنچمارک GeekBench اکسپریا ایکس زد 3

بنچمارک GeekBench اکسپریا ایکس زد 3

همانطور که در تصویر بالا می بینید، دستگاهی با نام Sony H8416 را در بنچمارک گیکبنچ شاهد هستیم که احتمال دارد مربوط به اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) باشد. در مشخصات آن اما به طرز مشکوکی اطلاعاتی درون کادرهای قرمز رنگ دیده می شود که احتمال تقلبی بودن آن ها را زیاد می کند. ما در ترنجی به سراغ گیکبنچ رفتیم و چنین مدلی را در دیتابیس آن ها ندیدم اما خب به هر حال به دلیل منتشر شدن این خبر، بد نیست که درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر 5.9 اینچی به رزلوشن QHD+ برای اکسپریا ایکس زد 3

اولین موضوع قابل تامل را می توان نسخه سیستم عامل معرفی شده برای اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) دانست، اندروید 9 را در این بنچمارک می بینیم که به ما یادآوری می کند شاید سونی امسال هم مثل سال گذشته که با اکسپریا ایکس زد 1 اندروید 8 را به بازار عرضه کرد، اندروید 9 را با اکسپریا ایکس زد 3 به بازار ارایه کند و شاید هم نه! نمایشگر 5.9 اینچی به رزلوشن QHD+ برای اکسپریا ایکس زد 3 اگر محقق شود این اولین پرچمدار سونی خواهد بود که رزلوشن QHD دارد. این شرکت ژاپنی عموما رزلوشن FHD و 4K را برای موبایل های خود استفاده کرده بود.

حافظه رم 6 گیگابایتی در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی هم تعجب برانگیز نیست اما اگر همانند گلکسی نوت 9 با حافظه پیش فرض 128 گیگابایتی عرضه شود، مایه خوشحالی ما خواهد بود. رزلوشن دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی تکی و 19 مگاپیکسلی عنوان شده که اینجا می توان گفت شاید اشتباه از بنچمارک باشد چون ما پیش از این تصاویری از اکسپریا ایکس زد 3 دیدیم که دوربین دوگانه داشت!

نظر شما چیست؟ این بنچمارک اکسپریا ایکس زد 3 واقعی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

البته فعلا نمیشه به این بنچمارک کاملا اعتماد کرد باید منتظر موند و دید ، جناب عطایی ترنجی مثه اینکه هنوز فیلتره الان با vpn اومدم تو سایتتون خواهشا پیگیر باشید تا این مشکل حل شه ، واقعا فکر این که ترنجی فیلتر شه رم نمیکردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)