حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) امسال عرضه نمی شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

درباره آیفون های 2018 در ترنجی زیاد خواندیم و آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) هم قرار بود از جمله این آیفون ها باشد. اما حالا به نظر می رسد آیفون 6.1 اینچی ارزان قرار است به عنوان تنها بازیگر ارزان قیمت اپل در بازار باشد و به گوش می رسد که آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) امسال عرضه نمی شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

تولیدکننده قاب های موبایل به نام Olixar که پیش از این رندرهایی از آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) را منتشر کرده بود، اما گویا حالا عنوان می کند آیفون اس ای 2 تولید نخواهد شد و دلیل ما برای باورکردن ادعای آن ها این است که این شرکت یکی از بهترین نمونه های بررسی فعالیت های اپل است. هر چند خیلی از کاربران هنوز هستند که اندازه کوچکتر را ترجیح می دهند و نمی خواهند حداقل اندازه 5.8 اینچی را بخرند اما گویا امسال قرار نیست که اپل هوای این دسته کاربران را داشته باشد.

امسال اما آن دسته از کاربرانی که به دنبال آیفون ارزان تر هستند فقط انتخاب 6.1 اینچی را خواهند داشت. این موبایل که احتمالا حاشیه نمایشگر کمی بیشتر نسبت به آیفون X خواهد داشت اما به دلیل حاشیه کم آن نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس این نمایشگر 6.1 اینچی به خوبی در قاب کوچکی جای خواهد گرفت. به صورت کلی اما این اندازه در اندازه بدنه آیفون 5 اس یا آیفون SE نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عدم عرضه آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) برای اپل تاثیر منفی خواهد داشت؟ شخصا اینطور فکر نمی کنم و قبلا هم در ترنجی خوانده بودیم آیفون ۹ پرفروش ترین آیفون سال ۲۰۱۸ خواهد بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اصلا مهم نیست .عملا گوشی خریدن غیر ممکن شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)