حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را نشان می دهد؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، تماشا کنید، شایعات

تا کنون در این پنج سال هیچ وقت دو شایعه پشت سرهم پر هیجان درباره یک موبایل چینی ننوشته ام! در مطلب قبلی دیدیم که اوپو فایند ایکس (Find X) با طراحی فوق العاده برای دوربین لو رفت و ما گفتیم که البته اینکه اوپو دوربین سلفی را چطور در فاید ایکس (Find X) قرار داده، هنوز مشخص نیست! شاید سلفی بالاجهنده مثل ویوو نکس اس (Vivo NEX S) را در نظر داشته باشند و شاید هم دوربین زیر نمایشگر! و نا خودآگاه با دیدن این مطلب که منبع مطلب آن را با عنوان “بریدگی نمایشگر نامتعارف” کار کرده، به یاد این افتادم که شاید راهنمایی برای دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر باشد! نظر شما چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر برای اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) یا یک تیزر عادی؟

اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس

ویدیوی کوتاه این تیزر را پایین تر قرار می دهید و حتما آن را ببینید. این تصویر و تصویر اصلی مطلب را از آن جدا کرده ایم. همانطور که می بینید، یک روشنایی از درون نمایشگر دیده می شود رو به بیرون. این مشخصا بریدگی نمایشگر نیست چون اولا فاصله آن از لبه بالا خیلی زیاد است و دوما ما هم اکنون تقریبا مطمئن هستیم که اوپو فاید ایکس بدون بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد.

به صورت کلی می تواند اصلا این بخش پشت دستگاه باشد و اشاره به مکانیسم محافظ دوربین اصلی اوپو فایند ایکس داشته باشد اما خب می تواند نشان از حضور دوربین سلفی یکپارچه نمایشگر هم باشد! اینطور نیست؟ این فناوری هنوز به صورت رسمی در هیچ دستگاهی استفاده نشده است و چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم پتنت سامسونگ برای دوربین سلفی پشت نمایشگر OLED شفاف منتشر شد. پیش از آن اما اپل و ال جی نیز چنین پتنت هایی ثبت کرده بودند اما چیزی به واقعیت نپیوسته است.

تاریخ رسمی معرفی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X)

در انتهای این تیزر نیز مشخص می شود که این برند چینی قرار است از پرچمدار افسانه ای سال 2018 خود در پاریس و در تاریخ 29 خرداد (یعنی 3 روز دیگر) رسما رونمایی کند. ما که بی صبرانه منتظر رونمایی رسمی از اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) هستیم.

اجازه بدهید این ویدیو رسمی را با هم ببینیم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تیزر مربوط به چه المانی در طراحی اوپو فایند ایکس باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یعنی بالاخره دستگاهی که منتظرشیم می‌بینیم؟؟؟

s.p.a.r.r.o.w

بنظرم بعید می آد همچین چیزی باشه در ضمن اگه تو سایت جی اسم ام آرنا تو بخش مشخصات این گوشی برین یه عکس رسمی از این گوشی گذاشته اگه نور صفحه رو زیاد کنید رو عکس زوم کنید دوربین سلفی قسمت بالایی گوشی کاملا معلومه. یکی از معایبش قطر زیاد 9.6 میلی متریشه که شاید با باتری بزرگ 3730 میلی آمپریش بشه چشم پوشی کرد… راستی جالبه بدونین نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی 86.5 درصده با این حساب رکورد حاشیه کم صفحه نمایش هنوز در دست ulefone t2 pro با نسبت 86.8.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)