حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به پروژه V سامسونگ، اولین تلاش برای موبایل منعطف

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

پروژه وی (Project V) سامسونگ موضوعی است که مدت های درباره آن شایعات زیادی می شنیدیم اما هیچ تصویری از آن منتشر نشد. امروز اما در ترنجی می خواهیم نگاهی به پروژه V سامسونگ داشته باشیم. این دستگاه که اولین تلاش برای موبایل منعطف سامسونگ به شمار می رود با مدل SM-G929 (گلکسی اس 7 مدل SM-G930 را داشت) در دست توسعه بوده و مدتیست که کنسل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پروژه وی (Project V) سامسونگ واقعا زشت است!

این تصاویر مربوط به پروژه وی (Project V) سامسونگ است، تلاش هایی برای عرضه یک موبایل منعطف که نه البته، یک موبایل تاشو اما با لولا روی طول دستگاه است. اینجا به سادگی گویا دو موبایل یا یک لولا بزرگ و زشت به هم متصل شده اند. البته اگر به تصویر توجه کنید شاید حتی بتوان گفت که این موبایل دارای سه بخش تاشو است. دلیل ما برای چنین حدسی تصویر زیر است. همانطور که می بینید با تاکید خاصی 3.5 میلی متری صدا در کنار بلندگوی تکی و پورت Type C روی وسط بخش ضخیم تر قرار دارد. یک مرز باریک نیز در این بین دیده می شود. هر چند منبع مطلب تصویری از اینکه این دستگاه با 3 نمایشگر ارایه شده باشد نشان نمی دهد اما این یک حدس است.

مسلما اگر طرفدار سامسونگ یا پیشرفت فناوری هستید باید از کنسل شدن پروژه وی (Project V) خوشحال باشید چون این موبایل واقعا چیز زیادی به ما اضافه نمی کرد، به خصوص با این ضخامت و ابعاد! مثلا اگر نگاهی به ZTE Axon M داشته باشید، می بینید که این دستگاه یک افتضاح تمام عیار در مقابل آن است. هر چند که به نظر می رسد پروژه وی (Project V) حدودا 3 سال پیش از نمونه ZTE در دست توسعه بوده باشد.

در اینکه دستگاه های تاشو، آینده هستند هیچ شکی وجود ندارد اما اینکه کدام شرکت موفق می شود طرح کاربردی و جامع را ارایه کند، مشخص نیست. نظر شما چیست؟ اگر سامسونگ این موبایل را عرضه می کرد شما آن را می خریدید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عجب افتضاحی بوده ها?

Peiman

شایعات میگن که نسبت صفحه به بدنه گوشی جدید اوپو ۹۳,۸ درصد . البته با توجه به تصاویر میخورد که بیشتر باشه

Amir Hossein

اینجور گوشیا از الان شکست خوردن.هیچ چیز جذابی ندارن

Jahandar

عجب فاجعه ای ???
تا حالا هر چی تصویر منتشر میکرد صفحه نمایش یه تیکه بود اما این تصاویر هیچ ربطی به اون تصاویر نداره ?
اینو بده بازار از الان شک نکنید که یه طرح شکست خورده خواهد بود.

Jahandar

فاجعه تر اینه که همین طرح فاجعه رو از موبایل axon m از شرکت zte که پارسال شروع به فروش کرده کف رفته ?? :

https://www.gsmarena.com/zte_axon_m-8902.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)