حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس (Find X) با طراحی فوق العاده برای دوربین لو رفت

اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) دستگاهی که شایعات زیادی درباره آن در نرنجی خواندیم اما واقعا شایعه آن چنان جذابی برای ارایه نداشت. حالا اما تیزری از آن لو رفته که قطعا می تواند جذاب ترین طراحی سال را حداقل از نظر ما دریافت کند! به تصویر بالا نگاه کنید، نمایشگر کم حاشیه و بدون بریدگی نمایشگر اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) واقعا جذاب است اما به پشت دستگاه نگاه کنید، دوربین آن کدام بخش است؟! امروز اوپو فایند ایکس (Find X) با طراحی فوق العاده برای دوربین لو رفته و در ادامه با هم آن را بررسی خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

طراحی دوربین اوپو فایند ایکس (Oppo Find X)

اجازه بدهید از این بیشتر شما را برای دیدن طراحی ای که ما شگفت زده کرده، منتظر نگذاریم، به 3 تصویر زیر به ترتیب نگاه کنید:

بله! بله بله بله! اگر این تیزر 4 ثانیه ای که در ادامه با هم خواهیم دید واقعیت داشته باشد، دوربین اوپو فاید ایکس (Oppo Find X) یک محافظ خواهد داشت که وقتی از آن استفاده می کنید کنار می رود. موقعیت این دوربین که دوگانه به نظر می رسد بالا و وسط قاب پشتی است و اصلا شباهتی به هیچ موبایل دیگری ندارد. این یعنی یکتا بودن در طراحی که ارزش فراوانی دارد و البته مکانیسم محافظ دوربین که در سال های نه چندان دور علاقه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده بود.

این ویژگی آنقدر جذاب بود که نمایشگر بسیار کم حاشیه و بدون بریدگی نمایشگر اوپو فایند ایکس خیلی ما را هیجان زده نکرد! البته اینکه اوپو دوربین سلفی را چطور در فاید ایکس (Find X) قرار داده، هنوز مشخص نیست! شاید سلفی بالاجهنده مثل ویوو نکس اس (Vivo NEX S) را در نظر داشته باشند و شاید هم دوربین زیر نمایشگر! نظر شما چیست؟ اجازه بدهید این تیزر کوتاه را با هم ببینیم:

فکر می کنید این تیزر که از شبکه تلویزیونی چین منتشر شده، واقعی باشد؟! امیدواریم مثل لنوو زد 5 ناامید نشویم!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پششمممام?

mostafa3

عجیب
شاید هم فیک باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)