حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجرای ویندوز 10 روی هوآوی پی 20 پرو به لطف هوآوی Cloud

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | Android، Windows، هواوی

عموما تا به اینجای کار کاربران علاقه داشتند که کامپیوتر آن ها که تا پیش از ارایه سیستم عامل های iOS و اندروید به دستگاه های ویندوزی اطلاق می شد، روی موبایل شان باشد و بتوانند آن را همه جا و به راحتی روی دستگاهی که در جیب آن ها جای بگیرد، داشته باشند. این آرزو هر چند هنوز محقق نشده است اما iOS و اندروید آنقدر رشد کرده اند که دیگر لزوما هر خانواده ای نیاز به یک کامپیوتر ویندوزی یا با سیستم عامل مک ندارد. ولی چه می شد اگر ویندوز 10 روی موبایل اندرویدی قابل دسترس بود؟ خب رویای قدیمی ام توسط هوآوی برآورده شده است! اجرای ویندوز 10 روی هوآوی پی 20 پرو به لطف هوآوی Cloud انجام شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم شگفت زده شویم!

هوآوی کلود (Huawei Cloud) سرویس ابری هوآوی است که ویندوز 10 را اجرا می کند و شما می توانید آن را روی موبایل خود به صورت ابری استفاده کنید! علاوه بر اینکه می توانید روی موبایل خود از این ویندوز 10 که یک ویندوز کامل با قابلیت های کامل است، می توانید به لطف ویژگی انتقال محتوا روی نمایشگر بزرگتر، محتوا را روی نمایشگر بزرگتر مثل مانتیور یا تلویزیون ببینید. همچنین می توانید از صفحه موبایل به عنوان تاچ پد استفاده کنید! بدین ترتیب مثلا شما با موبایل خود یک عکس می گیرید و روی فوتوشاپ نصب شده روی ویندوز آن را ویرایش می کنید که خب البته کاری بس عبث است وقتی اسنپسید هست! ولی به هر حال، کاربردهای دیگری قطعا دارد.

اجازه بدهید ویدیو دمو آن را که به زبان ایتالیایی است، ببینیم:

خیلی ها به دنبال این بودند که مثلا با ماشین مجازی اندروید را روی ویندوز اجرا کنند و حالا به نظر می رسد قرار است مایکروسافت، ویندوز خود را به گستره تمام موبایل های اندرویدی در دسترس کاربران قرار دهد. این البته با همکاری شرکت سازنده ممکن خواهد بود. نظر شما چیست؟‌ حتما توجه دارید که برای این موضوع شما نیاز به اینترنت بسیار پایدار و بدون مشکل دارید تا پردازش ابری روی سرورهای هوآوی کلود (Huawei Cloud) انجام شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

اینکه یه چیزی تو مایه های تیم ویوور هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)