حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ای (Vivo NEX A) با اسنپدراگون 710 معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

ویوو از خانواده NEX رونمایی کرد باید گفت دستگاه های خوش بر و رویی هستند که البته نمی توان گفت همه چیز تمام به نظر می رسند. با ویوو نکس اس (Vivo NEX S) آشنا شدیم و حالا نوبت به ویوو نکس ای (Vivo NEX A) است، نسخه ای میان رده تر که قیمت بهتری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این ویوو نکس ای (Vivo NEX A) است، خوب به آن توجه کنید، چون در ادامه به موضوعی اشاره می کنیم. ابتدا با چند ویژگی برتر مشترک بین ویوو نکس A و ویوو نکس اس آغاز می کنیم. اینجا هم شاهد نسبت نمایشگر به بدنه 91.24٪ هستیم، باتری Vivo NEX A هم 4000 میلی آمپر است و دوربین سلفی آن نیز به صورت بالاجهنده یا به قول ویوو، آسانسوری است!

اما مواردی که متفاوت هستند مربوط می شود به حسگر اثرانگشت که در ویوو نکس ای به جای یکپارچه بودن با نمایشگر، روی قاب پشتی قرار گرفته است. چیپست نیز به جای اسنپدراگون 845 این جا اسنپدراگون 710 است.

وسوو نکس ای (NEX A)

وسوو نکس ای (NEX A)

دوربین های ویوو نکس ای (Vivo NEX A) بخش دیگری از شباهت با ویوو نکس اس (Vivo NEX S) است. یک دوربین دوگانه تشریفاتی 12+5 مگاپیکسلی که دوربین 12 مگاپیکسلی آن با f/1.8 و حسگر تصویر سونی IMX363 تجهیز شده است. اندازه هر پیکسل 1.4 پیکسل، فوکوس دوال پیکسل و OIS نیز در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی همان 8 مگاپیکسلی با f/2.0 است.

گفتیم که به تصور اول دقت کنید،‌ لطفا به تصویر زیر هم دقت کنید:

همانطور که می بینید در تصویر رسمی ویوو نکس ای (Vivo NEX A) اغراق آمیز است و حاشیه پایین دستگاه آنقدرها هم کم نیست. از نظر طراحی همه چیز شبیه به ویوو نکس اس است و می توان سینی سیم کارت را لبه پایین دید، بدنه شیشه ای است و جک 3.5 میلی متری صدا بالای دستگاه است. اسنپدراگون 710 با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از جمله مشخصات سخت افزاری نسخه میان رده ویوو نکس است. رابط کاربری Funtouch OS 4.0 بر مبنای اندروید 8.1 برای استفاده از این منابع سخت افزاری ارایه می شود. در بخش نرم افزار باید گفت دستیار هوشمند صوتی Jovi هم وجود دارد که با دکمه سخت افزاری ویژه ارایه می شود و قرار است توانایی هایی مثل تشخیص موارد با دوربین و دستورات صوتی را داشته باشد.

قیمت ویوو نکس ای (Vivo NEX A) حدودا 608 دلار خواهد بود. این در حالی است که قیمت ویوو نکس اس برای نسخه 8-128 گیگابایتی برابر 702 و 8-256 گیگابایتی برابر 780 دلار خواهد بود که واقعا جذاب به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)