حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از اکسپریا ایکس زد 3 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سونی، شایعات

حدودا شش روز پیش بود که اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین دوگانه به f/1.6 و نمایشگر کم حاشیه لو رفت. پس ازاینکه در ترنجی خواندیم سونی به یک موبایل بدون حاشیه اکسپریا اشاره می کند حالا اولین تصاویر از اکسپریا ایکس زد 3 لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این سه تصویری است که از اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) لو رفته و دو موضوع را به ما نشان می دهد. ابتدا اینکه دوربین اصلی دوگانه است و از جمله عجیب ترین دوربین های دوگانه ای است که تا کنون دیده ایم. این عجیب بودن همزمان به معنی یکتا بودن هم هست که قابل ستایش است. طراحی کلی قاب پشتی، خمیدگی آن، موقعیت فلاش و حسگر تنظیم نور سفید همگی شبیه به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است.

اما اجازه بدهید به جلوی اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) نگاه کنیم و ببینیم آیا حاشیه نمایشگر کم شده است؟ خب پاسخ خیر است، به نظر می رسد که حاشیه نمایشگر قابل توجهی در جلوی دستگاه وجود دارد ولی به دلیل 18:9 بودن نمایشگر و کشیده تر دیده شدن آن، کمی کمتر از حاشیه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است. این موضوع جالبی نیست به خصوص اینکه سونی ابتدا اکسپریا ایکس زد 2 را معرفی می کند با نمایشگر کم حاشیه و بدون دوربین دوگانه، عده ای هر چند هم کم این دستگاه را می خرند. کمتر از دو ماه بعد پرچمدار دیگری به نام اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم معرفی می کند و دوربین دوگانه دارد اما پنل نمایشگر 4K آن کم حاشیه نیست، دوباره عده ای برای خریدن آن آمده می شوند و حالا احتمالا در IFA 2018 یعنی اوایل شهریور، شاهد رونمایی از پرچمداری جدید با دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه هستیم!

این برای طرفداران سونی و افرادی که پول برای خرید موبایل های آن می دهند، بیش از “کمی” آزاردهنده به نظر می رسد. اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکسپریا ایکس زد 3 بتواند دستگاه خوبی باشد و سونی خود را کنترل کند تا حداقل 6 ماه پرچمدار آن ها بماند؟ سال 2018 سال پر پرچمداری برای سونی و ال جی بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

تابلوعه فیکه.
سه ماه به معرفی مونده،
یارو XZ2 رو برداشته دوربینش رو کپی کرده شده دوتا اسمشم گذاشته XZ3
البته از سونی هیچ چیز بعید نیست و ممکنه یه همچین چیزی بزنه!

Quality

اتفاقا بجز این گوشی یک پرچمدار 4Kدیگه هم در ifa معرفی میشه!
XZ2 پریمیوم فقط در یکسری از نقاط جهان عرضه میشه و تاریخ عرضه اش هم حدود یکماه قبل از IFA یعنی مرداد ماه است!
هرچند این عکس اصلا معلوم نیست که واقعی باشه و اگر واقعی هم باشه ممکنه نسخه نهایی نباشه! حدود سه ماه تا معرفیش باقی مونده و تا اون موقع مطمئنا میتونن تغییراتی در طراحی ایجاد بکنن! سونی یک هفته قبل از معرفی XZ2 درخواست ابطال تاییدیه FCC رو داده بود بخاطر تغییر در طراحی داخلی گوشی!

Quality

در ضمن یادم رفت بگم که احتمال خیلی زیاد پرچمدار یا پرچمدار هایی که در IFA معرفی میشن پنل اولد هم دارن

Dariushrd

خب این فیکه بنظرم…اگرم نباشه قطعا اینطوری نمیاد بازار…دوربینا جدا جدا نمیشه…البته تا جایی که من اطلاع داشتم قرار بود پرچمدار ایفا پنل اولد با اثر انگشت یکپارچه نمایشگر ساخت jdi داشته باشه

ahmad

بررسی سرعت xz2 با oneplus6 رو دیدین؟واقعا این سونی در بخش دوربین و عملکرد یه غولیه واسه خودش یعنی طراحی رو بهتر کنه بیرقیب میشه

MOAZEZ

یعنی وان پلاس6 پرادعا هم شهید شد؟

ahmad

خیلی نزدیک بودن ولی من xz2 رو ترجیح میدم چون حتی وانپلاس هم یه برنامه رو ریلود کرد ولی سونی نه اون جاهایی هم که مثلا وانپلاس برنده بود در حد چند صدم بود

ahmad

https://youtu.be/1iMI94tldPc این با وان پلاس
https://youtu.be/Nah_Qm65Yps این با اس ۹ پلاس
https://youtu.be/szUiZzdsP7w اینم با آیفون ایکس
https://youtu.be/8KUjkc3GAyc اینم یکی دیگه با وانپلاس

MOAZEZ

این عکسا الکیه، تابلوء

Peiman

اگه این باشه که باید خداحافظی کنه . امیدوارم فیک باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)