حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس حافظه رم 10 گیگابایت را برای گوشی مخصوص بازی خود تست می کرده است!

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ایسوس، شایعات

نگاهی به مشخصات کامپیوتر شخصی خود بکنید، حافظه رم دستگاه شما چقدر است؟ دستگاه‌های اندرویدی در زمینه افزایش حافظه رم همیشه پیشرو بوده اند و این را میتوان به دلیل نیازمند بودن به سخت افزار قدرتمند تر برای پردازش‌های این سیستم عامل دانست. این در حالی است که پرچمدار اپل امسال به تازگی به ۳ گیگابایت حافظه رم و مجهز شده است اما پرچمدار های اندرویدی با ۸ گیگابایت حافظه رم ارائه می شوند. هرچند ما معتقدیم که آیفون X باید بیشتر از ۳ گیگابایت حافظه می داشت تا مشکل مدیریت رم نداشته باشد، اما تفاوت با ۸ گیگابایت حافظه رم قابل توجه است. حالا اما امروز خبر می‌رسد که ایسوس می‌خواسته برای موبایل مخصوص بازی خود از ۱۰ گیگابایت حافظه رم استفاده کند. اگر به یاد داشته باشید موبایل مخصوص بازی ایسوس به نام ROG phone چند روز پیش در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان رونمایی شد. این همان دستگاهی است که شایع شده ایسوس برای توسعه آن نقشه ۱۰ گیگابایت حافظه رم را در سر است. در ادامه ترنجی همراه باشید تا در این زمینه صحبت کنیم.

چهار روز پیش گوشی مخصوص بازی ایسوس راگ (ROG Phone) با نمایشگر 90 هرتز، اسنپدراگون 845 به فرکانس 2.9 گیگاهرتز و داک های مخصوص معرفی شد و طبق شنیده ها از یک افشاکننده قابل اعتماد به نظر می‌رسد که ایسوس ۱۰ ماه پیش در حال تست یک موبایل پرچمدار با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی بوده است. از آنجا که ایسوس جدیدا پرچمدار قابل توجهی ارایه نکرده است و آخرین تلاش آنها برای یک موبایل پرچمدار به ایسوس زنفون ۵ زد (Zenfone 5Z) باز می گردد به نظر می رسد که این دستگاه همان موبایل مخصوص بازی ایسوس باشد.

در حال تست یک موبایل پرچمدار با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی بوده است

اما دلیل عدم تحقق این تصمیم چون این عنوان شده که ماژول مربوطه در دستگاه جایی نمی گرفته است. حال اینکه این دلیل چقدر قانع کننده باشد و آیا قرار دادن یک بخش حافظه رم و اضافه کردن آن به حافظه رم هشت گیگابایتی چقدر دشوار است و فضای اضافه نیاز دارد اما به هر صورت ایسوس را از ثبت کردن چنین رکوردی به نام خود دور نگاه داشته است.

هرچند ما از آن دسته کاربرانی نیستیم که به همیشه حافظه رم بالا را خوب بدانیم اما برای موبایل های مخصوص بازی که چیپست اورکلاک شده و فرکانس بالا تا حدود ۳ گیگاهرتز را دارند، بد نیست که حافظه رم بیشتری نیز داشته باشند تا حتی شاید عناوین مخصوص بازی به خود را داشته باشند.

نظر شما چیست فکر می کنید که موبایل های اندرویدی با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی چه زمانی به بازار راه پیدا کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

حافظه رم کامپیوتر من دو گیگه به امام تقی?
اخه ۱۰ گیگ واسه یه گوشی؟؟؟

Amir Hossein

بگو میخواستی لپ تاپ تولید کنی دیگه?

REZA

انگار ایسوس خیلی جدی وارد این قسمت شده.این خوبه خیلی

Peiman

فکر نمیکنم در حال حاضر به رم ۱۰ گیگ در دنیای اسمارت فون ها نیاز داشته باشیم

لپتاپ من ۸ گیگ رم داره.
واقعا رم ۱۰ خیلی زیاده برای یک گوشی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)