حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آزادگرام (Azadgram) را نصب نکنید

تلگرام آزاد یا آزادگرام محصولی است که این روزها دست به دست کاربران مختلف می چرخد و به عنوان نسخه بدون فیلتر تلگرام از آن استفاده می کنند. ما در ترنجی نگاهی به آن داشتیم و تجربه خود را با شما در میان خواهیم گذاشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آزادگرام

آزادگرام

آزادگرام روی گوگل پلی وجود دارد و شما می توانید آن را مستقیما از فروشگاه نرم افزاری گوگل دانلود کنید. پس از دانلود کاملا شاهد همان نرم افزار هات گرام یا تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته)، تلگرام ایکس قلابی و اوپنگرام هستید که آیکُن و نامش به آزادگرام تغییر کرده است. برای اطمینان از حدس خود مراحل ورود به تلگرام را روی این نرم افزار انجام دادیم. طبق روال نسخه های بدون فیلتر تلگرام ایرانی، بدون هیچ پرسشی کد تاییدیه برای شما پیامک می شود (به همین دلیل توصیه می کنم همیشه تایید دو مرحله ای حساب کاربری خود را فعال کنید).

وارد آزادگرام می شویم

وارد آزادگرام می شویم، راهنماها همان هستند، تنظیمات همان است و البته، نسخه کلاینت اصلی هم همان Telegchannel است که پیش از این در ترنجی به آن پرداخته بودیم. تمام نسخه های تلگرام طلایی، هات گرام، تلگرام ایکس قلابی و اوپنگرام بر مبنای همین کلاینت توسعه داده شده اند و در حقیقت همه این نرم افزارها یک نرم افزار هستند در پوشش های مختلف! شما می توانید این موضوع را از بخش اکتیو سشن (Active Seassion) در تنظیمات حریم خصوصی (Privacy) تلگرام خود ببینید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

همانطور که مشاهده می کنید، IP ایران برای این اتصال نشان داده می شود و با بررسی مشخصات آن دوباره به نام آشنای شرکت راهکار سرزمین هوشمند (SLS) می رسیم!

توصیه اکید ما این است که از نسخه های بدون فیلتر تلگرام استفاده نکنید. اگر از فیلترشکن برای تلگرام استفاده می کنید، هنگام موارد مهم مثل پرداخت آنلاین آن را قطع کنید و به صورت کلی مراقب امنیت خود باشید. فکر می کنید چرا این نسخه های بدون فیلتر تلگرام که ایرانی هم هستند اینقدر قارچ گونه منتشر می شوند؟ آیا آزادگرام را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

ذخیره اطلاعات به نحو دیگه از کاربران ایرانی

گفتم قبلا که حالا همین اپلیکیشن رو مکررا با اسم های مختلف میخوان بدن دست ملت. با پیشوندهای مسخره که انتهاش یه گرام داره!

من و خانواده هنوز داریم از MT Proxy ها استفاده میکنیم.

آقای جهاندار انقدر خودت رو اذیت نکن که هی مدام منفی بزنی. استفاده میکنیم، هیچ وقت هم سمت پیام رسان بله و سروش و … هم نمیایم. حالا هی بشین از بیکاری منفی بزن یک نفری ?

آقای عطا.یی اگر نمیتونی این مشکل منفی و مثبت ها رو حل کنی، کلا برش دار. منفی و مثبت برا چمونه؟ مگر غیر از اینه که بفهمیم یه کامنت چه بازخوردی داره در بین جمع؟ این مردک بیکار راه به راه افتاده زیر کامنت های من چنتا چنتا منفی زدن. بقیه هم چمیدونن. فکر میکنن واقعا این تعداد توسط چندین نفر زده میشه. نمیدونن که سایت مشکل داره و توسط یک آدم بیکار مریض انجام میشه.

هر موقع حرفی نداره برای گفتن، یا نمیتونه جواب بده و بهش فشار میاد، شروع میکنه به کامنت های خودش ۱۰ تا ۱۰ تا مثبت دادن و به کامنت های مخالف ۱۰ تا ۱۰ منفی دادن. بعضی وقت ها که خیلی بهش فشار میاد، تعداد منفی ها رو میرسونه به ۴۰ و ۵۰ عدد. درست نیست اینجوری. به نظرم برش دار کلا. ظرفیت منفی و مثبت زدن ندارن بعضی ها. این منفی زدن شده محلی برای عقده گشایی. خب بگو مرد حسابی، اگر نقدی داری، کامنت بذار. که چی مثلا مثل بچه ها میشینی ۵۰ تا منفی میدی به دیگران

لایک و دیسلایک اولا فقط باید برای کسانی فعال باشه که عضو سایت باشن. نه اینکه کسی بدون ثبت نام هم بتونه لایک و دیسلایک بزنه.

در ثانی باید علاوه بر قفل IP از قفل اکانت هم استفاده کنه.

لایک و دیسلایک اینجا که بدون ثبت نام هم انجام میشه. فقط یه قفل IP داره که اونم خدمتت عرض کردم قبلا که باگش کجاس.

نتیجه اش هم میشه این. لایک و دیسلایک های غیر واقعی که هیچ فیدبک صحیحی نداره.

Ali.v

جناب آریان شما برای ما اثبات شده هستی عزیز،اعصاب خودتو واسه چیزای الکی خورد نکن.
ممنونم از جناب عطایی که چنین مطالبی میزارن و با مردم هستن

ترنج 67

سلام شما ازکجا میفهمید کی لایک و دیسلایک کرده واسه من که معلوم نیس!

آقا سینا بخون ☝️

ترنج 67

من یه عالمه لایک و دیسلایک زدم اصن محدودیت نداشت خخخ.میخواستم امتحان کنم!!!

Ali.v

استخراج اطلاعات کامل مردم.
حریم خصوصی در جامعه ما به هیچ عنوان معنا نداره

علی شیخ زاده

چون پشتشون به یه جایی گرمه دیگه
هرکدوم رسوا میشه با یه اسم دیگه میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)