حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه بلندگوی ال جی جی 7 با ال جی جی 6

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

حدودا یک ماه پیش بود که پیش از معرفی پرچمدار 2018 ال جی در ترنجی خواندیم بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو 10 برابر بلندتر و 2 برابر بیس بیشتر خواهد داشت! پس از عرضه رسمی آن نیز در بررسی ای دیدیم خروجی صدا و بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو بهتر از گلکسی اس 9 پلاس است. به صورت کلی این چند سال اخیر مشخص شده که شما اگر از موبایل خود انتظار کیفیت صدای عالی در رده موبایل ها دارید، بهتر است پرچمدار ال جی را تهیه کنید. حالا می خواهیم در یک ویدیو رسمی مفایسه بلندگوی ال جی جی 7 با ال جی جی 6 را داشته باشیم تا ببینیم ال جی نسبت به خودش چقدر پیشرفت داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به صورت مشخص بلندگوی بوم باکس ال جی جی 7 تینکیو بلندی بیشتری نسبت به ال جی جی 6 یا پرچمدارهای دیگر دارد که این صدا وقتی دستگاه روی میز قرار می گیرد، به شکل مشخص بلندتر خواهد بود. دلیل نیز در طراحی داخلی ال جی جی 7 تینکیو نهفته است، جایی که فضای خالی ای درون دستگاه برای تقویت صدا در نظر گرفته شده است. این نوآوری از ال جی نشان می دهد که شما همچنان می توانید بلندگوی دوتایی یا بلندگوی استریو نداشته باشید اما صدای بسیار بلندی ایجاد کنید.

هر چند در تجربه شخصی ما همیشه صدای استریو حتی اگر بلندی کمتری هم داشته باشد اما کیفیت و حالت فراگیر بودنی که تولید می کند کاملا به بلندگوی تکی می ارزد اما همچنان اگر شما بلندی صدای اولین فاکتور برای بلندگوی موبایل تان است، ال جی جی 7 می توان بهترین انتخاب شما باشد. همچنین به یاد داشته باشید که خروجی صدای جک 3.5 میلی متری این دستگاه نیز از دیگر رقبایش بهتر است!

نظر شما چیست؟ ال جی با بلندگوی بوم باکس جی 7 توانسته توجه شما را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

به شخصه کیفیت صدا رو به بلندی اون ترجیح میدم.
یکی نیست به ال جی بگه اگه نون تو صدا بود اچ تی سی الان نونش تو روغن بود!
ولی خوب رقابت تو این بخش جالبه

Ice men

چرا بعضیاتون همش حرف الکی میزنین نونش تو روغن بود دیگه چه صیغه ایه؟ یعنی تو کیفیت اسپیکر dts_x sound با دک های فای که تا حالا هیچ گوشی پرچمداری نداشته و میخوای زیر سوال ببری! پس اگه اینجوری باید بگین ک کیفیت صدای اسپیکر استریو اس 9 پلاس و سونی و اوزو ساند نوکیا هم مثل اینه!

من چند سال پیش ها یه گوشی چینی خریده بودم، دوتا بلندگوی خفن گنده پشتش داشت که وقتی آهنگ پخش میکردم، صداش قشنگ تا چند صد متری پخش میشد. منتها دیگه دوران اون موقع ها خیلی وقته به سر رسیده. یه زمانی گوشی با صدای بلند، اما بی کیفیت مد بود. احتمالا شماها هم خاطرتون هست اون دوران ها. مثلا با صدای اونها میشد یه جشن تولد رو برگزار کرد ?

بعد دیگه صدای گوشی ها به سمت کیفیت رفت تا بلندی. الان با این اسپیکر بلوتوثی ها میشه صدای خیلی بلندی رو پخش کرد. اگر کسی واقعا صدای بلند بخواد، میتونه یه دونه ازین اسپیکر بلوتوثی ها بخره که قیمتی هم ندارن.

Naranj

اون گوشیهای چینی بشدت برای گوش مضر بود.همینطور امواج خود گوشی.کلا برای سرطان گرفتن خوب بود!

Mortazavi

البته خداییش کیفیت صداشم بد نیست ولی کمیتش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)