حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه کنفرانس WWDC 2018 اپل را در 14 دقیقه تماشا کنید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اگر فرصت نکردید کنفرانس WWDC 2018 اپل را که حدودا 3 ساعت به طول انجامید تا نسخه های جدید 4 سیستم عامل iOS، WatchOS, TvOS و MacOS رونمایی شوند، را ببینید اصلا نگران نباشید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خلاصه کنفرانس WWDC 2018 اپل را در 14 دقیقه تماشا کنید!

کنفرانس WWDC 2018 اپل ابتدا با خبر خوشحال کننده ارایه آپدیت iOS 12 برای آیفون 5 اس آغاز شد سپس نسل دوم کیت توسعه واقعیت مجازی اپل (ARKit 2) در iOS 12 با مثال های بی نظیری معرفی شد و دیدیم که نوتیفیکیشن ها در iOS 12 بالاخره به صورت گروهی نمایش داده می شوند، شبیه به اندروید! با قابلیت جذاب مموجی (Memoji) آشنا شدیم و خواندیم که قابلیت واکی تاکی و حذف Hey Siri به واچ او اس 5 (WhatsOS 5) اضافه شده است. در نهایت مک او اس موهاوی (MacOS Mojave) با حالت تاریک (Dark Mode) رسما رونمایی شد اما از یاد نبرید که تمسخر اندروید توسط اپل از بابت نرخ آپدیت به جدیدترین نسخه سیستم عامل هم در ابتدای مراسم وجود داشت.

با مطالعه این که اپل در یک سال گذشته 100 میلیارد دلار به 20 میلیون نفر توسعه دهنده خود پرداخت کرده است وسوسه بزرگی برای خیلی از کاربران به وجود آمد که حتی به این سمت پیش بروند. به صورت کلی هر چند ویژگی های هیجان انگیزی در WWDC 2018 رونمایی شدند اما نمی توان گفت که خیلی انقلابی بود! در تصاویر زیر می توانید ویژگی های کلی اضافه شده به iOS 12 و WatchOS 5 را ببینید:

نظر شما درباره کنفرانس WWDC 2018 اپل چیست؟ شما را راضی کرد؟ در پایان بد نیست این دو ویدیو 4 دقیقه ای را که در ابتدا و انتهای کنفرانس WWDC 2018 پخش شد را هم با یکدیگر ببینیم:

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

دمتون گرم آقای عطایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)