حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی بلک بری کی 2 (KEY2) کاملا لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

درباره موبایل بعدی بلک بری که در رده میان رده های لوکس قرار می گیرد و قرار است جانشین بلک بری کیوان (KeyOne) شود صحبت کرده ایم. بلک بری کی 2 (BlackBerry KEY2) به سبب استقبال از بلک بری کیوان رسما عرضه شده خواهد شد و می دانیم که رسما ۱۷ خرداد رونمایی می شود. هفده خرداد می شود همین پنج شنبه و اگر طرفدار بلک بری هستید مدت زیادی تا معرفی نمانده است. امروز اما بلک بری کی 2 (BlackBerry KEY2) از زوایای مختلف و در تصاویر کاملا با کیفیت لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم و بررسی کنیم.

بلک بری کی 2 (KEY2)

بلک بری کی 2 (KEY2)

پیش از آغاز باید بگوییم که این تصاویر توسط افشاگر معروف، ایوان بلاس منتشر شده پس خیلی نمی توان درباره صحت آن ها شک کرد! از قبل می دانستیم بلک بری کی 2 (BlackBerry KEY2) اولین موبایل با دوربین دوگانه این شرکت خواهد بود. بلک بری که حالا در اختیار TCL است، روز 17 خرداد در نیویورک و 18 خرداد در چین رونمایی خواهد شد تا علاوه بر حفظ تمرکز بر بازار امریکای شمالی، بازار چین را هم تحت نظر داشته باشد. بلک بری کی 2 دقیقا همان DNA بلک بری کیوان را دارد. صفحه کلید فیزیکی QWERTY در قسمت پایینی نمایشگر و نمایشگری که احتمالا با نسبت تصویر 3:2 ارایه شده است.

همانطور که در تیزر اعلام تاریخ معرفی آن دیدیم، اینجا هم کلید سخت افزاری برای وارد شدن به منوی برنامه ها دیده می شود،دومین کلید سمت راست حسگر اثرانگشت که زیر دکمه بزرگ تر فاصله (Space) قرار دارد. همچنین اگر به لبه سمت راست توجه کنید، متوجه 3 کلید فیزیکی می شوید و هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که کلید سوم برای چه موضوعی کاربرد دارد.

لبه بالای بلک بری کی 2 هم جایگاه جک 3.5 میلی متری صدا است در حالی که لبه پایین پورت US Type C و اسپیکر تکی دستگاه را در بر دارد. اجازده بدهید یک نمای دیگر را نیز ببینیم:

بلک بری کی 2 (KEY2)

بلک بری کی 2 (KEY2)

قاب پشتی نه آلومینیومی است و نه فلزی بلکه پلاستیکی طرح دار و برجسته که حس خوبی به کاربر خواهد داد. همچنین شاسی دستگاه آلومینومی است و بین کلید ها نیز با همین آلومینیوم خاکستری پر شده است. نظر شما چیست؟ بلک بری کی 2 (BlackBerry KEY2) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peugeot2

اسمش اعتباره
یه Z10 و یه DTEK 60 داشتم عالی بود

دکتر رسول آریان

اعتبار بود. از وقتی که شرکت TCL چین خریدش، تبدیل شد به یک کمپانی عقب افتاده. واقعا دیگه چیزی از بلک بری نمونده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)