حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت لنوو Watch X معرفی شد: مقاومت تا عمق 80 متری، اندازه فشار خون و قیمت 47 دلار

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، لنوو

امروز لنوو زد 5 (Lenovo Z5) رسما معرفی شد و با تمام اینکه اصلا موبایل بدی نیست اما چون هیجان ساختگی بیهوده ای اطراف آن ایجاد شده بود، کاربران به آن بازخورد منفی دادند. در جریان این مراسم دو موبایل لنوو K5 Note و لنوو A5 هم رسما معرفی شدند که دومی فقط 95 دلار قیمت دارد که برای آن مشخصات کاملا جذاب است اما جذاب تر از آن ساعت لنوو Watch X است. دو ویژگی بارز آن را می توان مقاومت تا عمق 80 متری و اندازه فشار خون دانست که البته قیمت 47 دلاری آن جذاب تر است! در ادامه با هم در ترنجی درباره لنوو واچ X (به معنی عدد 10) بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تا کنون بیشتری حد مقاومت در برابر آب را اپل واچ 3، گیر اسپرت سامسونگ و می بند 3 دوست داشتنی شیائومی داشته اند و آن هم برابر 50 متر بوده است. هر چند نمی دانم واقعا چند درصد از خریداران این ساعت ها به چنین ویژگی ای نیاز دارند اما به هر حال وجود دارد. حالا لنوو مدعی است که ساعت هوشمند Watch X تا عمق 80 متری ضد آب بوده و این ادعای بزرگی است! هر چند نمی دانم واقعا کسی آن را تست خواهد کرد یا نه اما اگر کرد امیدوارم از کرده خود پشیمان نشود و وعده لنوو مثل وعده های پیشینش درباره لنوو زد 5 وعده واهی نباشد.

ساعت لنوو واچ ایکس

ساعت لنوو واچ ایکس

همچنین در حال حاضر تنها دستگاهی که فشار خون را اندازه می گیرد، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هستند اما لنوو می گوید ساعت هوشمند Watch X هم می تواند فشار خون را اندازه بگیرد. در حقیقت لنوو Watch X با 6 سنسور از جمله، ضربان قلب، فشار خون، ارتفاع سنج، فشار سنج، قطب نما و ژیروسکوپ ارایه می شود. درباره مشخصات سخت افزاری کامل آن اطلاعات دقیق در دست نیست اما می توان گفت که باتری 600 میلی آمپری آن تا 45 روز در حالت آماده به کار دوام می آورد! … آ … توجه کردید؟ مجموعه تیزرهای لنوو مربوط به یک دستگاه نبوده بلکه مربوط به چندین دستگاه بوده است و ادعای باتری 45 روزه مربوط به Watch X است.

آ … توجه کردید؟

در منبع مطلب دقیقا عنوان نشده که این یک ساعت کاملا هوشمند است یا یک ساعت مکانیکی-هوشمند به شمار می رود؟ چون در تصاویر به نظر می رسد که عقربه فیزکی دارد و شاید نمایشگر OLED آن زیر این بخش باشد. متاسفانه هنوز در این زمینه اطلاعی در دست نیست اما احتمالا باید همینطور باشد در غیر این صورت عمر باتری ذکر شده ممکن نیست. همچنین ساعت لنوو Watch X با بلوتوث نسخه 5 به ساعت شما متصل می شود.

قیمت ساعت هوشمند لنوو Watch X برای نسخه بند فلزی 47 دلار و بند چرمی 51 دلار خواهد بود که واقعا وسوسه برانگیز است. با توجه به ظاهر دایره ای و جذاب تر آن نسبت به می بند 3 که قیمت 26 دلاری دارد، شاید کاربران ترغیب شوند و دو برابر قیمت را برای این ساعت لنوو بپردازند. البته یک نسخه پلاس هم وجود دارد که قیمت آن به ترتیب 62 و 67 دلار است که تفاوت آن با مدل عادی هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره ساعت هوشمند لنوو Watch X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پس لنوو دروغ نگفته.

اون ۴ ترابایت مربوط به هارد بوده.
این ۴۵ روز دوام باتری هم مربوط به ساعت بوده.
منتها خبرگزاری ها فکر کردن همه اینها مربوط هست به لنوو Z5.

Amin

رسول اسکرین ریکوردر خود سامسونگ رو دیدی؟
تو APK mirror هست!
اما سامسونگ چرا به صورت رسمی تو رامش نذاشته؟
من نصبش نکردم.
سایتا هم با عنوان اسکرین‌ریکوردر مخفی ازش یاد کردن.
امیدوارم به صورت رسمی بذارتش واقعا لازمه.

* بابت بی‌ربط بودن از همه عذر می‌خوام.

دکتر رسول آریان

اگر میخوای از اپلیکیشن های متفرقه استفاده نکنی، میتونی با خود Game Launcher استفاده کنی. کافیه که وارد گیم لانچر بشی و هر اپلیکیشنی که میخوای ازش فیلم تهیه کنی رو توی گیم لانچر Add کنی. میتونه حتی بازی هم نباشه. مثلا تلگرامت رو میتونی توی گیم لانچر اضافه کنی و …

دکتر رسول آریان

گر میخوای از اپلیکیشن های متفرقه استفاده نکنی، میتونی با خود Game Launcher استفاده کنی. کافیه که وارد گیم لانچر بشی و هر اپلیکیشنی که میخوای ازش فیلم تهیه کنی رو توی گیم لانچر Add کنی. میتونه حتی بازی هم نباشه.

Amin

نه برادر؛
اونو میدونم.
منتهی بحثم خود اسکرین ریکوردر هست.
اونو سامسونگ مخصوص گیم تعبیه کرده.
یکی کلا تو رابط کاربری گذاشته، که نمیدونم چرا رسمیش نکرده و فقط اپش هست

متوجه فرمایشت هستم.
منظورم اینه که با اونم میشه ضبط کرد. درسته مخصوص گیم هست ولی برای ضبط از برنامه ها هم میشه ازش استفاده کرد.

به نظرم قیمتش کاملا وسوسه برانگیزه.
واقعا ارزش خرید این در مقابل شیائومی Mi Band 3 خیلی بیشتره.

Peiman

آدم وسوسه میشه یدونه بخره . واقعا ارزشش بالاست . نمی‌دونم به ایران میاد یا نه اما اگر بیاد و قیمت معقولی داشته باشه حتما یکیشو میگیرم

علی شیخ زاده

مگه بهای تمام شده ش چقدر شده که دارن انقد ارزون میفروشن

Yohan

خیلی خوبه که اندازه گیری فشار خون هم داره به یه آپشن عمومی تبدیل میشه و دیگه یواش یواش گجت ها میتونن این کار رو بکنند. شیائومی و لنوو پیشگام ساعت ها و سامسونگ هم اولین گوشی پیشگام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)