حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آسفالت 9 لجندز برای اندروید و iOS به صورت عمومی اخر تابستان عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سرگرمی و بازی

آخر چرا آخر تابستان؟! هر چند برای شخص من فرقی نمی کند اما آخر تابستان یعنی اول پاییز و اول پاییز یعنی شروع مدرسه و دانشگاه ها! به هر حال آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) که سه ماه پیش تیزر رسمی اش را در ترنجی دیدیم، به صورت عمومی برای کاربران اندروید و iOS عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حتما می دانید آسفالت 9 لجندز در حال حاضر برای برخی کاربران iOS و اندروید قابل دانلود است اما گویا دسترسی عمومی به آن وجود ندارد. اگر دوست دستگاه iOS ی دارید، می توانید از لینک زیر اقدام کنید:

لینک دانلود آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 legends) برای آیفون و آیپد

و اگر دستگاه اندرویدی دارید از لینک زیر:

لینک دانلود آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) برای اندروید

گفته می شود برای دانلود از این دو باید از IP فیلیپین متصل شوید که متاسفانه من فعلا موفق به دریافت آن نشدم. آسفالت 9 همانند آسفالت 8 از حالت بازی آنلاین چند نفره، بازی آفلاین چند نفره (حداکثر تا 8 نفر)، گرافیک بی نظیر، تصورات تخیلی و معنی واقعی یک بازی در دسته بندی Arcade عرضه خواهد شد. آسفالت 8 تا مدت ها به عنوان سنجش قدرت موبایل های مختلف استفاده می شد و حالا در آسفالت 9 با افزایش کیفیت گرافیکی قطعا این بازی هم به معیار سنجش قدرت موبایل های مختلف تبدیل خواهد شد.

هنوز تاریخ رسمی عرضه عمومی آسفالت 9 لجندز برای اندروید و iOS مشخص نشده است اما انتظار می رود گیم لافت (Gameloft) آن را در نمایشگاه E3 2018 که از تاریخ 22 تا 24 خرداد برگزار خواهد شد، رونمایی کند و اطلاعات بیشتری در اختیار ما بگذارد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دوسش دارم اما حالا کی وی پی ان فیلیپین پیدا کنه 😐 اونم تازه بازی کلا آنلاینه

Peiman

کاشکی یکم زودتر عرضه میشد . مثلاً وسط تابستون خیلی بهتر بود

?

REZA

بنظرم اندروید یه بازی واقعا قدرتمند و سنگین میخواد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)