حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر معرفی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends)

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، نقد بازی

یکی از عنواین بسیار معروف در زمینه بازی از گذشته تا کنون روی فیچرفون ها تا اسمارت فون ها را می توان “آسفالت” شرکت گیم لافت دانست. 5 سال پیش در سال 2013 عنوان آسفالت 8 و یک سال پیش عنوان آسفالت Extreme عرضه شدند و حالا پس از یک وقفه طولانی شاهد عرضه نسخه بعدی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تیزر معرفی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends) داشته باشیم.

آسفالت یکی از معروف ترین عناوین اتومبیل رانی در پلتفرم های اندروید، iOS و حتی ویندوز است. این بازی که المان های گرافیکی قوی هم دارد همواره برای تست گرافیکی موبایل های مختلف نیز استفاده می شود. آسفالت 8 را می توان موفق ترین عنوان این خانواده دانست و حالا آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends) آمده تا بتواند جانشین خوبی برای طرفداران بازی های اتومبیل رانی فانتزی باشد.

نظر شما چیست؟ با این تیزر فکر می کنید بتواند برای شما هیجان انگیز باشد؟ بد نیست بدانید در حال حاضر دانلود آسفالت 9 لجندز برای اندروید موجود نیست، در حقیقت تنها پلتفرمی که فعلا برای آن عرضه شده، iOS است! این بدان معنی نیست که هیچ وقت برای اندروید عرضه نمی شود، بلکه شاهد تاخیر در عرضه هستیم.

لینک دانلود آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 legends) برای آیفون و آیپد

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Sedaghat

سلام متاسفانه رو اپل استور وجود نداره نمیدونم چرا الان رو لینک دانلود که کلیک میکنی میگه در استور امریکا موجود نیست فقط در استور فلیپین واسه دانلود موجوده و باید کشور رو تغییر بدی عجب گیری کردیم

Peiman

فک نکنم از لحاظ گیم پلی خیلیی تغییری کرده باشه . چیزی که جذاب کرده این سری رو ماشین های جدیدی که اضافه شده . مثلاً من عاشق Porsche 918 spider ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)