حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) لو رفت: 5 برابر زوم اپتیکال، تشخیص چهره 3 بعدی و اسنپدراگون 845

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو، شایعات

هفته پیش بود که اوپو رسما تایید کرد پرچمداری در سری اوپو فایند (Oppo Find) رونمایی خواهد کرد. این دستگاه که با نام اوپو فایند ایکس (Oppo find X) رسما تایید شده است مشخصاتی جذاب از جمله 5 برابر زوم اپتیکال، تشخیص چهره 3 بعدی و اسنپدراگون 845 را خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن بیشتر آشنا شویم.

اجازه بدهید از انتها شروع کنم، جایی که توجه ما را بیشتر جلب کرد. گفته می شود اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) می تواند سیستم شارژ سریع VOOC جدید این شرکت را که به شما اجازه می دهد یک باتری 2500 میلی آمپری را تنها در مدت 15 دقیقه از 0 تا 100٪ و یا تنها با 5٪ اتصال به برق از 0 تا 45٪ آن را شارژ کنید را نیز ارایه کند! خب این واقعا هیجان انگیز است! هر چند انتظار نمی رود باتری 2500 میلی آمری روی پرچمدار یک شرکتی چینی ارایه شود اما به هر حال سرعت شارژ آنقدر هست که برای یک باتری 4000 میلی آمپری حتی اگر اعداد و ارقم دو برابر همین مواردی که ذکر شده باشد، افزایش پیدا کند باز هم ارزش دارد.

زوم 5 برابر اپتیکال اوپو

زوم 5 برابر اپتیکال اوپو

اوپو همچنین در نمایشگر MWC 2017 از فناوری زوم 5 برابر اپتیکال خود را که در تصویر بالا می بینید رونمایی کرد. پس از آن همچنین شرکتی به نام بلک ویوو (Black View) از سیستم زوم 5 برابراپتیکال خود رونمایی کرد. این سیستم به سبب فضایی که اشغال می کند شاید هنوز برای استفاده منتطقی نباشد اما گفته می شود که اوپو فاید ایکس (Find X) می تواند می تواند از آن بهره ببرد.

نمایشگر اوپو فایند ایکس (Find X) احتمالا 6.42 اینچی با رزلوشن QHD+ باشد. به هر حال اوپو پیش از ال جی اولین شرکتی است که موبایلی با نمایشگر دارای رزلوشن QHD را رسما رونمایی کرد و چنین شایعه ای اصلا غیر قابل هضم نیست. در حال حاضر اپل آیفون X و شیائومی می 8 اکسپلورر به صورت رسمی از سیستم تشخیص چهره 3 بعدی پشتیبانی می کنند و شایعات احتمال حضور این سیستم در اوپو فاید ایکس را هم می دهند چون گفته می شود اوپو و شیائومی با هم روی این فناوری کار می کرده اند. چیپست اسنپدراگون 845 هم کلید موفقیت و نام آور شدن هر پرچمدار کم نام و نشان و حتی شناخته شده این روزهاست!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید؟ اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) با این مشخصات عرضه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اين مشخصات روي كاغذ كه خيلي شاخه! بايد منتظر موند تا رسما معرفي بشه بعد قضاوت كرد

Naranj

دیگه حنای چینی ها رنگی نداره مخصوصا اوپو که از قبل هم کمرنگ بود!

Soraygoular

این سیستم دوربین دوگانه اوپو عالیه که یکی معمولی و دومی برای زوم توی عرض جا شده و خیلی بهتر از سیستم دوربین سه گانه هواوی

سیستم زوم ۵ برابریش و همچنین سرعت شارژ کردنش هیجان انگیزه. باید در عمل ببینیم چطور از آب در میاد.

Peiman

منتظرم عملکرد سیستم زوم اپتیکال این گوشی ببینم . امیدوارم چیز جالبی از آب دربیاد

MohammadFarhaadi

اگه مثل لنوو بخواد بعد گند بزنه بهتره اصلا معرفی نکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)