حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در حال توسعه یک موبایل اسنپدارگون 710 است، پیکسل میان رده

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

امروز در حاشیه نمایشگاه Computex 2018 در تایوان به گوش می رسد که گوگل در حال توسعه یک موبایل اسنپدارگون 710 است و اول حدس هایی که با این گفته به ذهن می رسد، پیکسل میان رده! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این شایعه و ببینیم اوضاع از چه قرار است.

طبق توییت یکی از منابع قابل اعتماد که در تصویر بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد که گوگل در حال توسعه موبایلی با چیپست اسنپدراگون 710 است و در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. مشخصا نام جدید موبایل ها گوگل پیکسل است و این یک پیکسل میان رده خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید نکسوس های گوگل دستگاه های ارزان قیمتی بودند که همیشه آرزوی وارد شدن رسمی آن ها به کشور خود را داشتیم. در حقیقت این موبایل ها آنقدر کم و عجیب تولید و عرضه می شد که نمی توانستیم آرزوی خود را محقق نماییم. پس از مدت ها حتی با گران تر شدن نکسوس و پیکسل ها اما همچنان شاهد عرضه گشترده تر آن ها نبوده ایم. به هر حال البته این صحبت درباره تفاوت در سبک و گستره عرضه محصولات موبایلی گوگل نیست بلکه درباره یک موبایل ارزان قیمت تر است که با چیپست اسنپدراگون 710 عرضه خواهد شد.

گفته می شود که تازه یک ماه از توسعه دستگاه مذکور می گذرد و اوایل سال 2019 وارد بازار می شود. متاسفانه به جز مدل چیپست آن، مشخصاتی دیگری درباره اش منتشر نشده است. ما حدس می زدیم که این دستگاه می تواند پیکسل 3 باشد و پیکسل 3 ایکس ال با اسنپدراگون 845 عرضه شود اما به دلیل تاریخ معرفی آن نمی توان این حدس را صحیح دانست!

شما چطور فکر می کنید؟ احتمال دارد گوگل بخواهد در نمایشگاه MWC 2019 چنین دستگاهی را رونمایی کند تا در نیمه اول سال 2019 به فروش برسد؟ درباره پیکسل میان رده چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

حرکت خوبیه.این سری 700 خیلی پیشرفته تر هستند مخصوصا 730 که 8 نانومتری هست و واحد مستقل NPU داره

mTAAHAAm

همه دارن میرن سراغ میانرده

Peiman

برگ برنده این میانرده دوربین با کیفیتش می‌تونه باشه

Mortazavi

اگه دوربین پرچمدار گوگل رو هم داشته باشه عالیه چون سری ۷۰۰ دقیقاً از پس اجرای تمام بازی ها و برنامه ها برمیان و شاید نیم ثانیه کندتر باشند با توجه به فرق قیمتیِ تقریباً ۳۰۰ دلاری بین پرچمدار و بالارده خرید بالارده ها خیلی به صرفست چون بغیر از تفاوت اندک تو رزولوشن و بعضاً کیفیت نمایشگر که خیلی محسوس نیست و استفاده از رم۴ بجای ۶ که اینم تو کارایی عادی تفاوتی نداره بقیه قسمت ها یکسانند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)