حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی اس 10 با دوربین سه گانه عرضه شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمال هر چیزی وجود دارد و برای شایعات هم که به قولی “کنتور نمی اندازد” پس حدس و گمان هایی زده می شود. دیروز در ترنجی شایعه ای مبنی بر اینکه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی اس 10 احتمالا ضربان قلب و فشار خون را هم اندازه بگیرد خواندیم و امروز طبق گزارشی گفته می شود که شاید گلکسی اس 10 با دوربین سه گانه عرضه شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

درست است، شایعه دوربین سه گانه برای آیفون های 2019 هم وجود دارد. قبلا در ترنجی خواندیم که دوربین سه گانه برای آیفون های 2019 با قابلیت زوم 5 برابر اپتیکال می تواند ممکن باشد. حالا شایعه دوربین سه گانه گلکسی اس 10 نه خیلی مورد انتظار نه خیلی غیر واقعی است. هر چند هم اکنون که من در حال نوشتن و شما در حال خواندن این مطلب هستید، تصمیمات اصلی درباره گلکسی اس 10 گرفته شده است اما بعید نیست که این تصمیمات شامل دوربین سه گانه هم باشد!

تقاضا برای گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پایین تر از انتظارات شرکت بوده است. از این رو، سامسونگ قصد دارد مشتریان را با ارایه دوربین های سه گانه و یک سنسور 3D بیشتر به خود جلب و این یک ادعا از تحلیلگر KB Securities است. به نظر می رسد که گلکسی اس 10 با دوربین های سه گانه با آیفون X Plus  رقابت می کند که شایعه شده است که با سه دوربین به بازار خواهد آمد.

گلکسی اس 10 با دوربین های سه گانه با آیفون X Plus  رقابت کند

سه دوربین با حسگر تصویر 3D، نه تنها تجربه عکاسی بهتر مانند زوم افزایش یافته و عملکرد بهتر با نور کم را ارائه می دهند، بلکه همچنین ویژگی های دیگری مانند ضبط محتوای 3D و واقعیت افزوده (AR) را به همراه خواهد داشت. در ماه مارس، هوآوی پی 20 پرو را به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین سه گانه معرفی کرد. این دوربین شامل یک سنسور رنگی 40 مگاپیکسلی، یک لنز تله ای 8 مگاپیکسلی و سنسور تک رنگ 20 مگاپیکسلی است. سامسونگ ممکن است از یک دوربین مشابه در گلکسی اس 10 استفاده کند. با این حال، هیچ تأییدی بر آن وجود ندارد.

گزارش های اخیر نیز نشان داد که گلکسی اس 10 می تواند اولین گوشی سامسونگ با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی مانند اپل آیفون X و شیائومی می 8 اکسپلورر باشد. هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر گوشی وجود ندارد، اما احتمالا توسط چیپست اسنپدراگون 855 توسعه داده شده است. برخی از شایعات ادعا می کنند که Galaxy S10 ممکن است در ابتدای سال 2019 و نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود و ممکن است نخستین تلفن همراه منعطف خود را در MWC 2019 رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ سامسونگ به دسته تولیدکننده های گوشی با دوربین سه گانه ملحق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۳ تا دوربین پشت گوشی یکم مسخرس، اما اگر کاربردی باشه، می ارزه. به شرطی که یکیش معمولی باشه، یکیش تله با زوم ۵ برابر و یکیش اولترا واید مثلا ۱۲۰ درجه.

به نظرم اگر سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به خوبی کار کنه و مردم ازش استقبال کنن، خود اپل هم بیخیال دوربین تشخیص چهره سه بعدی میشه، مجددا اثر انگشت رو به گوشی هاش برمیگردونه.

به نظرم اگر سامسونگ بره سمت سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، نیازی به دوربین تشخیص چهره سه بعدی هم نداره.

Naranj

سامی و اپل اگر ۳ دوربین بذارن یکیش رو ۳ بعدی میذارن که کاربردش از واید خیلی بیشتر هست
چند پتنت هم دارند

Naranj

معلوم نیست این حرف s9 کمتر از انتظارات فروخته رو کی تو دهن ها انداخته.ایها الناس طبق امار اولیه سامسونگ این گوشی در سه ماه اول ۹ میلیون فروش داشته که بیشتر از اس۸ و کمتر از اس۷ بوده.تخمین زده که در کل به اندازه اس۸ فروش بکند

علی شیخ زاده

دیر یا زود قطعا از دوربین ۳ گانه استفاده میکنه اینو شک ندارم چون سه گانه واقعا کاربردیه واسه زوم و این قابلیت ۳ بعدی ک اخیرا بحثش شده

Amin

ولی به نظر من بهتره رو همون دوربین یه‌گانه کار کنن و پیشرفته‌ترش کنن.
کسی فکر نمی‌کرد دیافراگم متغیر رو، رو گوشیا ببینیم.
اما الان شده.
حالا که دوگانه شده، در آینده متغیر هم میشه.
بهتره که یه دوربینو کیفیتشو بیشتر کنن، تا اینکه به کمیت اضافه کنن.

Peiman

چه شایعات جذابی در مورد استفاده ۱۰ منتشر میشه . امیدوارم فقط شایعه نباشن

mTAAHAAm

باید لزومش مشخص بشه

Yohan

با توجه به ظاهر S9 پلاس قطعا برای جا دادن ۳تا دوربین باید خیلی ظاهر پشت گوشی عوض بشه و در نهایت ترکیبی بین آیفون ایکس و یا هواوی p20 pro فکر میکنم مناسب تر باشه . هر چند بحث برجستگی دوربین و لنز هم قطعا شاید مشکل ساز بشه.خیلی کنجکاویم ببینم چطور از پس این چالش بر میاد. چون الان حسگر زیر نمایشگر اولین نخواهد بود و باید خیلی روی این مورد خوب کار بکنه .البته هنوز توی سرعت حسگر اثر انگشت و باز شدن قفل دستگاه به نظرم کند هست و هواوی بهتر عمل میکنه و سریع تره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)