حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ رسما معرفی شد: پشتیبانی از LTE

تقریبا یک هفته پیش بود که بازار گجت های هوشمند پوشیدنی را در ترنجی بررسی کردیم. هر چند سامسونگ در این بازار توانسته بود موفقیت خاصی را ثبت کند اما هوآوی با کسب ۶٪ از بازار جایگاه پنجمین برند پرفروش را از آن خود کرده بود. حالا وقت آن است که برای تداوم و بهبود جایگاه این برند در بازار مذکور شاهد گزینه وسوسه کننده تر و به روز تری را ببینیم! ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ رسما معرفی شده و پشتیبانی از LTE مهم ترین ویژگی قابل ذکر آن است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ساعت هوشمند جدید هوآوی بیشتر بخوانیم.

هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸

هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸

ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ به صورت کلی دارای ۲ نسخه است. ابتدا تفاوت این دو نسخه راه عنوان می کنیم جایی که یکی از نسخه ها فقط ارتباط بلوتوثی دارد ولی دیگری می تواند با استفاده از نانو سیم کارت یا سیم کارت الکترونیک (e-sim) به شبکه نسل چهارم مخابراتی متصل شود.

از بابت باقی مشخصات هوآوی‌ واچ ۲ ۲۰۱۸ از جمله نمایشگر ۱.۲ اینچی دایره ای OLED به رزولوشن ۳۹۰*۳۹۰ پیکسلی، چیپست قدیمی ۲ سال پیش اسنپدراگون ۲۱۰۰ که مخصوص ساعت های هوشمند است، حافظه داخلی و رم به ترتیب ۷۶۸ مگابایت و ۴ گیگابایت، NFC و در نهایت گواهی IP68 با نسل پیشین کاملا یکسان است. شما با این ساعت هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ می توانید از سیستم هوآوی پی (Huawei Pay)، علی پی بر بستر ویچت پرداخت کنید، البته شما که نه، همزاد چشم بادامی تان در چین!

هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸

هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸

مدل های مختلف ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ از نظر رنگ بندی متفاوت هستند به این صورت که نسخه بلوتوثی فقط در رنگ های خاکستری استاره ای (Star Gray) و مشکی کربن، مدل سلولار نانو سیم با رنگ نارنجی و مدل ای-سیم (e-sim) در رنگ مشکل کربن به فروش می رسند. قیمت هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ در نسخه هایی که ذکر کردیم به ترتیب ۲۴۰ و ۳۱۰ (برای هر دو مدل سلولار) است.

نظر شما درباره ساعت جدید هوآوی چیست؟ هوآوی واچ ۲ ۲۰۱۸ را می پسندید؟ من شخصا هنوز فکر می کنم دستبندهایی مثل شیائومی می بند ۳ مشخصاً مقرون به صرفه تر هستند.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

علی پی چیه؟ ?

mTAAHAAm

Ali pay احتمالا مربوط به فروشگاه علی با با باشه

دکتر رسول آریان

آره. مربوط به گروه علی باباس.

Amin.light33

240 و 310 چی؟ یورو؟ دلار؟ تومن؟ چی خب؟

دکتر رسول آریان

دلار.

Peiman

منم زیاد جذبش نشدم . قیمتش هم خیلی عالی نیست ‌. اپل واچ هم حدودا همین قیمته

علی شیخ زاده

از ساعت های هوشمند تا زمانی که هر شب نیاز به شارژ شدن داشته باشن خوشم نمیاد
مشکل شارژ گوشی کمه اینم بهش اضافه بشه ?

هر شب نیست.
بستگی داره به نحوه استفاده.
اگر استفاده معمول و روتین داشته باشی، ۲ تا ۳ روز دوام میاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)