حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) با اسنپدراگون 710 عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، شیائومی

ما در ترنجی خیلی درباره نسخه SE شیائومی می 8 صحبت نکرده بودیم اما حالا وقتش است که بدانید شیائومی فردا با 2 موبایل روی صحنه خواهد آمد که نام آن ها شیائومی می 8 و شیائومی می 8 اس ای (Xiamo Mi 8 SE) خواهد بود. امروز مشخصاتی قابل توجه از این دستگاه لو رفته و بد نیست که آن را با هم مرور کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 710 آشنا شویم.

شیائومی می 8 اس ای

شیائومی می 8 اس ای

این تصویری است که قسمت های خوشمزه (!) و مهم آن را به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید. نام شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) به وضوح روی آن تایید می شود. پس از آن به چیپست اسنپدراگون 710 می رسیم، چیپستی با معماری 10 نانومتری و پشتیبانی از هوش مصنوعی (AI) برای میان رده های لوکس که احتمالا نام آن را به زودی بیشتر بشنویم. این همکاری نزدیک کوالکام و شیائومی برای بهره بردن از جدیدترین چیپست های این شرکت نیز شایان توجه است.

دو مورد قابل توجه بعدی که روی انتخاب شیائومی برای برجسته کردن قابلیت های خاص شیائومی می 8 اس ای روی برچسب پیشرفت چسابنده شده روی موبایل است، روی دوربین های آن متمرکز است. واژه مشترک برای هر دو دوربین اصلی را می توانید به راحتی ببیند: AI یا همان هوش مصنوعی! پس به ما حق بدهید اگر در مطلب قبلی گفتیم اگر سونی در حال توسعه هوش مصنوعی دوربین (AI Camera) برای اکسپریاهای آینده است، به نظر ما این ایجاد تمایز نیست بلکه همسو شدن با جریان به شمار می رود.

دوربین اصلی دوگانه شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) احتمالا 12 مگاپیکسلی است که اندازه پیکسل های بزرگ 1.4 میکرومتری (همانند گلکسی اس 7، اس 8 یا اس 9) دارد و عکاسی در شب آن که در مطلب بعدی خواهیم خواند، قابل توجه است. دوربین سلفی نیز با پشتیبانی از هوش مصنوعی (AI) و رزلوشن 20 مگاپیکسلی قرار است شما را از آن چیزی که هستید بهتر ثبت کند! درباره دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi MI 8 SE) می توان به حافظه رم 6 گیگابایتی و انتخاب های حافظه داخلی بین 64، 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد که برای یک میان رده لوکس واقعا عالی است!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید شیائومی می 8 اس ای می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اگر ظاهرش مثل می۸ باشه نع

شیائومی در کپی کاری به پسوند آیفون ها هم رحم نکرده!

تا اونجایی که میدونم، اولین بار پسوند SE در آیفون SE به کار رفت. که مخفف اسپشیال ادیشن بود.

حالا با توجه به اینکه مشخص شده اپل قصد داره مجددا گوشی با پسوند SE داشته باشه، شیائومی برای اینکه از این بخش جا نمونه، پسوند SE رو استفاده کرده.

البته LG هم یکبار این پسوند رو استفاده کرد، در G5 SE.

مدیون هستین اگر فکر کنین شیائومی بر اساس آیفون SE این پسوند رو انتخاب کرده. باور کنید هیچ ربطی هم به آیفون ها نداره‌ ?

mTAAHAAm

کپی و خوش قیمت و کیفیت ساخت بالا
مزایا و معایبی داره یکی اصالت رو دوست داره مثل طرفداران سونی و htc و قیمت وطراحی بروز خیلی براشون مطرح نیست برخی هم قیمت و کیفیت و بروز بودن را دوس دارند و کاری به برندینگ ندارن

Peiman

مشخصاتش که خیلی عالیه . احتمالا قیمتش هم همینطور .فقط طراحی گوشی که بخش خیلی مهمی هست هم باید خوب باشه

abolfazlbt

اگه اندازش کمتر از ۵.۸ باشه عالیه

mTAAHAAm

ببخشید این عکس چیه؟

دکتر رسول آریان

ظاهرا اسکرین گارد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)