حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ال جی جی 7 تینکیو با گلکسی اس 9 پلاس

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، تست سرعت، سامسونگ

 پلاس ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) رسما معرفی شده و پرچمدار 2018 این شرکت کره ای به حساب می آیند. نظرها درباره آن نه خیلی مثبت و نه خیلی منفی است و ما نیز حس خاصی به آن نداریم. امروز می خواهیم یک دربی کره ای داشته باشیم و مقایسه ال جی جی 7 تینکیو با گلکسی اس 9 پلاس را با هم به تماشا بنشینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مقایسه را با هم ببینیم.

در این تست موارد زیادی مقایسه می شود که یکی از آن ها تست سرعت است. از سرعت روشن شدن دستگاه تا اندازه نمایشگر، کیفیت صدا، سرعت حسگر اثرانگشت، دوربینس سلفی و اصلی. هر چند هیچکدام خیلی تخصصی نیستند و به صورت مشخص می توان گفت تست سرعت آن را قابل تامل می دانیم. ال جی جی 7 تینکیو حاضر در این تست 4 گیگابایت حافظه رم دارد، اسنپدراگون 845 در قلبش می تپد و باتری 3000 میلی آمپری دارد. از این موارد در مقابل گلکسی اس 9 پلاس باید گفت حافظه رم و حجم باتری به نفع نمونه سامسونگ است، جایی که 6 گیگابایت حافظه رم و 3500 میلی آمپر قرار داده شده است.

از نظر حجم صدا می توان گفت صدای ال جی جی 7 تینکیو همانطور که وعده داده شده بود، صدای بلندتری دارد ما کیفیت صدای گلکسی اس 9 پلاس بیشتر توصیف می شود. گلکسی اس 9 بلندگوی دوتایی دارد و این در حالی است که ال جی جی جی 7 تینکیو تنها یک بلندگو دارد ولی فضای داخلی خالی به تقویت صدای آن کمک می کند.

سرعت حسگر اثرانگشت گلکسی اس 9 پلاس کم به نظر می رسد و دلیل اصلی را می توان در انمیشن های رابط کاربری دانست. از نظر دوربین اصلی در حالت بزرگنمایی گلکسی اس 9 پلاس بهتر ظاهر شد و در باقی موارد تفاوت زیادی وجود نداشت.

ار نظر مقایسه سرعت ال جی جی 7 تینکیو با گلکسی اس 9 پلاس باید گفت که هر دو دستگاه واقعا سریع هستند و با کمی برترین بینابین نمی توان گفت کدام یک بهتر است. در بحث مدیریت رم ال جی جی 7 تینکیو با 4 گیگابایت حافظه رم عملکرد خوبی را ارایه کرد ولی بی نقص نبود.

نظر شما چیست؟ کدام یک را می پسندید و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

G7 هم گوشی خوبی بود. به غیر بخش Settings که رفرش کرد، توی هیچ کدوم از بازی ها رفرش نکرد.
صدای پخش موزیکش بیشتر بود، اما صداش با تن زیرتری به گوش میرسید که همین باعث میشد یک مقدار از کیفیت کاسته بشه.

در کل ارزش خرید داره. طرفداراش میتونن بخرن و باهاش حال کنن.

Amin

ما باید به دنبال بهترین باشیم.
وگرنه اگه بخوای خوب بودن رو حساب کنی، کدوم شرکت مطرح بد کار می‌کنه؟
واقع‌بین باشیم؛ همه‌ی معروفا خوبن.
لکن بایست دنبال بهترین بود.

BeFair

فکر نمی کنم من اصلا دلم بخواد پولی به این گوشی بدم

ALiKiNG

با این وضع قیمتا کلا نمیشه پول ب هیچ گوشیی داد?

Yas

سلام آقای عطایی اشاره‌ای ب کیفیت صفحه نمایش نکردین که بنظرم برتری با اس۹پلاس باشه
لرزشگیر دوربین حالت فیلمبرداری کدوم بهتر بود؟
مچکر ?

pedram_01

چند ماه بعد گلکسی اس 9 امده و هیچ نوع برتری هم نداره . اگ هم زمان با اس 9 میامد شاید میشد گفت رقیب ولی الان چند ماه بعد ورود اس 9 تازه معرفی شده و هنوزم اس 9 گوشی بهتری در مقابل الجی تینکیو هست واسه همین از همین الان معلومه توی فروش شکست میخوره کسی جز طرفدار های الجی ترغیب به خرید نمیشه .

Mortazavi

سامسونگ بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)