حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس لایت لاکچری مشخص شد، برای پیش فروش 579 دلار

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس لایت لاکچری امروز رسما معرفی شد و می توان آن را تلاشی از سامسونگ دانست برای حفظ سهم بازار چین این شرکت، بازاری که زمانی سامسونگ بیش از 20٪ آن را در چنگ خود داشت. اما یکی از مهم ترین موارد پس از مشخصات خوب را می توان قیمت خوب هم دانست. اگر محصول شما مشخصات خوب داشته باشد اما قیمت آن بالا باشد کسی آن را نمی خرد. مثلا تصور کنید اگر وان پلاس 5 قیمت هزار دلاری داشت حالا اینقدر محبوب نبود یا اگر آیفون X حدودا 700 دلار بود جای نفس کشیدن برای دیگر برندها باقی نمی گذاشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت گلکسی اس لایت لاکچری را که مشخص شده با هم بررسی کنیم.

قیمت گلکسی اس لایت لاکچری برابر 625 دلار در نظر گرفته شده که نمی توان خیلی آن را وسوسه کننده دانست. کاربرانی که تا پیش از پایان این ماه آن را پیش خرید کنند می توانند با قیمت 579 دلار صاحب یک گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Lite Luxury) شوند ولی خب این جشنواره به پایان خواهد رسید و قیمت اولین همان 625 دلار باقی می ماند.

درست است که گلکسی اس لایت لاکچری شارژ بی سیم، اسکنر عنبیه چشم، نمایشگر دو لبه خمیده سوپرامولد، گواهی IP68 و همه خوبی های گلکسی اس 8 را دارد اما خب چیپست آن اسنپدراگون 660 است و این موضوع با قیمت 625 دلار این سوال را در ذهن ما پیش می آورد که چرا من نباید گلکسی اس 8 بخرم؟! با جستجویی سریع در اینترنت به قیمت حدود 600 دلار (بالاتر از میانگین قیمت های موجود) می رسید و واقعا چرا باید ما این مبلغ را بدهیم ولی گلکسی اس 8 نخریم؟! به خصوص که درباره دوربین حدس می زنیم قطعا دوربین اصلی گلکسی اس 8 بهتر از گلکسی اس لایت لاکچری (با این نام طولانی اش!) خواهد بود!

نظر شما چیست؟‌ هر چند گلکسی اس لایت لاکچری مخصوص بازار چین است و شاید رسما به بازار ما وارد نشود اما شما درباره قیمت آن چطور فکر می کنید؟ چرا نباید حتی یک وان پلاس 6 خرید؟!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mashallah_khan

باید وانپلاس ۶ خرید اگر بیاد ایران زیر ۳.۸ نمیدن
خداییش وانپلاس تا ۵۰۰ تومن گرونتر از اینم بازم میارزه
چه‌خبره قیمت بعدشم پردازنده اسنپ ۶۶۰ لاقل ۸۳۵‌میزاشتی میگفتیم xz1c بی رقیب نیست تو کامپکت ها خسته نباشی با گوشی جدیدت

دیده اپل گرون کرده خواسته اینم گرون بده که فروشش بره بالاتر
تورو خدا اسمو نگا : اس لایت لاکچری
آخه لاکچریش به کنار چرا لایت؟ دوتاشون در تضاد هم دیگن یکی میگه لایت اون یکی لاکچری دوتا اسم کاملا در تضاد :///////////

دکتر رسول آریان

در خصوص اسم گذاری نظرم رو در بخش کامنت پست قبلی نوشتم.

لایت چون میان رده اس چیپستش.
لاکچری برای اینکه اولین میان رده با لبه اج هست. اینکه ظاهرش رو از S8 به ارث برده.

ما خودمون هم همین اصطلاح رو داریم. میگیم میان رده لوکس. هزار بار هم تا حالا گفتیم. خب معادل میان رده لوکس میشه چی؟ لایت لاکچری. چیز عجیبی نیس.

اینم در نظر بگیر که بازار هدفش چین هست. توی چین به ظاهر و اسم توجه زیادی دارن. این لاکچری رو گذاشته روش که جلب توجه کنه.

موافقم.

بعضی شرکت ها وقتی زیادی معروف میشن، عملا میخوان نون برندشون رو بخورن. خیلی وقت ها توی بازار دیدین کالاهایی رو که مشابهش هم وجود داشته با نصف قیمت اون. وقتی هم بگی این چرا انقدر گرونه، میگن این مارکه! دقیقا اپل هم داره نون برندش رو میخوره.

همه شرکت ها یک تیم بازاریابی دارن. بعید میدونم که تیم بازاریابی سامسونگ ندونن که توی چین قیمت ها چطوریه. بدون شک با این قیمت توی چین فروش زیادی نداره این نسخه. مگر اینکه قیمت رو برای چین بر اساس واحد پول اونها (یوان)، یک مبلغ معقول تر انتخاب کنه.

نهایتا نفهمیدیم ما خریداران محصولات سامسونگ فقیر هستیم یا خر پول. آقای جیگساو که آیفون X خریده به ما میگه فقیر و میگه پولتون نرسیده آیفون بخرین. آقای ماشالله خان به ما میگه لیاقت شما همین گوشی های خدا تومنیه. عجب روزگاری شده ?

Mashallah_khan

اونکه از اون فنای اپله! ( میگیری‌منظورمو) از اون دسته اپلیاست یه پولی به دست اورده رفته سریع با کلی ذوق زدگی ایفون ۱۰ خریده و هنوزم تو عهد دقیانوس هستش خیال میکنه همه عقده اپلن و پول خریدشو ندارن هنوز نمیدونه قیمت گوشیای اندرویدی چنده ???

BeFair

واقعا راست میگین، چیزی اس 8 نخریم؟! من باشم اس 8 میخرم

raminkhan

به نظرم هدف سامسونگ از دادن این گوشی فقط اینه که قدر اس 8 رو بدونیم. با این قیمت به هیچ عنوان ارزش خرید نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)