حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی 7 (Honor Play 7) ارزان ترین موبایل با نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 با قیمت 95 دلار

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

زمانی بود که قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم مخابراتی (4G LTE) یکی از قابلیت های نسبتا لوکس به شمار می رفت اما حالا تقریبا همه موبایل ها چنین توانایی دارند. حقیقتا ابتدا می خواستم درباره حسگر اثرانگشت مثال بزنم که دیدم آنر پلی 7 (Honor Play 7) خود حسگر اثرانگشت ندارد! اما حالا از قابلیت های جدید که به لطف هوآوی دیگر قابلیت خیلی خاص به شمار نمی رود (!) نمایشگر عریض 18:9 است! امروز آنر پلی 7 (Honor Play 7) به عنوان ارزان ترین موبایل با نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 با قیمت 95 دلار رسما رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این دستگاه و مشخصات آن داشته باشیم.

پس از معرفی چهار روز پیش آنر 10 به صورت جهانی، کمتر کسی فکر می کرد که این برند بخواهد دستگاه جدیدی رونمایی کند. آنر پلی 7 (Honor Play 7) اما در بازار چین با قیمت استثانیی 599 یوان معادل 95 دلار رسما رونمایی شده که حداقل ظاهر آن بسیار جذاب به نظر می رسد. البته شما هم مثل ما انتظار دارید که قیمت آنر پلی 7 در بازارهای جهانی بیشتر از قیمتی باشد که این شرکت در چین به فروش می رساند اما خب قطعا تفاوت آنقدری نیست که مثلا بخواهد به قیمت پیش بینی شده 250 یورویی سامسونگ گلکسی جی 6 برسد!

آنر پلی 7 (Honor Play 7) با نمایشگر 5.45 اینچی به رزلوشن +HD و نسبت تصویر 18:9 عرضه خواهد شد که می تواند برای آن رده قیمتی خیلی جذاب باشد. این نمایشگر نسبتا کم حاشیه با شیشه 2.5D پوشانده شده که ظاهری امروزی تر به دستگاه می بخشد، موضوعی که اپل با آیفون 6 به موبایل ها اضافه کرد.

چیپست مدیاتک MT6739 به همراه سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 همراه آنر پلی 7 ارایه خواهند شد که شاید چیپست خیلی جذابی نباشد اما به روزبودن سیستم عامل می تواند خبر خوبی باشد. این چیپست 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و هسته هایی از نوع Cortex-A53 دارد. البته از نظر مخابراتی باید گفت Honor Play 7 گزینه خوبی به نظر می رسد چون دو سیم کارت از VoLTE پشتیبانی می کنند و این ویژگی در کیفیت مکالمات تاثیر ویژه ای دارد.

آنر پلی 7 (Honor Play 7) 3 شکاف که مربوط به دو سیم کارت و یک کارت حافظه است ارایه می شود و این موضوع نیز برای خریداران رده اقتصادی عموما یک فاکتور با اهمیت به شمار می رود. حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

آنر پلی 7

آنر پلی 7

دوربین اصلی آنر پلی 7 برابر 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که هر دو با یک فلاش LED همراه هستند و برای چنین رده قیمتی واقعا خوب است. با وجود باتری 3020 میلی آمپری اما ابعاد و وزن دستگاه در اندازه مناسبی نگاه داشته شده است. ابعاد آنر پلی 7 برابر 146.5*70.9*8.3 میلی متر و وزن آن 142 گرم است. رنگ های آنر پلی 7 همانطور که بالاتر دیدید، آبی، طلایی و مشکی است.

نظر شما درباره آنر پلی 7 (Honor Play 7) چیست؟ فکر می کنم با این قیمت واقعا گزینه جذابی برای خرید است حتی با قیمت دلار این روزها اما لحظه ای به دلار هزار تومانی و قیمت حدود 100 هزارتومانی این موبایل فکر کنید … شما را تنها می گذارم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmadaes77

“””اما لحظه ای به دلار هزار تومانی و قیمت حدود 100 هزارتومانی این موبایل فکر کنید … شما را تنها می گذارم!”””
من هم لحظه ای شما را با دلاری 70 ریال تنها میگذارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)