حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) به همراه رنگ بندی و مشخصات آن لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همین الان هم شما می توانید سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) را رسما معرفی شده بدانید، حتی می توانم تضمین کنم که این شایعات از خبر واقعی معرفی هیجانی بیشتری دارند! پس از شایعه ای که در آن دیدیم سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) یک پایین رده با ظاهر کاملا عادی است، حالا نوبت به قیمت سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4)، رنگ بندی و مشخصات آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن ها داشته باشیم.

با رنگ های گلکسی جی 4 (Galaxy J4) آغاز می کنیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، گلکسی جی 4 با رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای عرض خواهد شد. رنگ نقطه ای برای خانواده گلکسی جی (J) کمی کم تعداد بوده و این می تواند تنوع جالبی باشد. همچنین طراحی قاب پشتی کاملا شبیه به گلکسی جی 3 پرو (2017) است.

گلکسی جی 4

گلکسی جی 4

مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 4 (Galaxy J4) در توییتی از اکانت @bang_gogo_ دیده می شود که قیمت را 4799UAH عنوان کرده است. با توجه به واحد پول که برای کشور اوکراین است، این شایعه از اوکراین منتشر شده است. این مبلغ معادل 185 دلار است که قیمت خوبی برای گلکسی جی 4 (Galaxy J4) به شمار نمی رود مگر اینکه مواردی وجود داشته باشد که ما ندانیم!

نمایشگر 5.5 اینچی سوپرامولد HD برای گلکسی جی 4 (Galaxy J4)، چیپست سامسونگ اگزینوس 7570 با حافظه داخلی و رم 16 و 2 گیگابایت برای مدل پایه، سیستم عامل اندروید 8 و سامسونگ اکسپرینس 9.0 و در نهایت دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی با فلاش و f/1.9 برای دوربین اصلی از جمله مشخصاتی هستند که وقتی کنار باتری 3000 میلی آمپری دستگاه قرار می گیرند ما را به یاد یک گلکسی جی 7 (مدل 2015) جدید (!) می اندازند!

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی جی 4 چیست؟ می پسندید؟ قیمت آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)