حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات کامل اچ تی سی یو 12 پلاس لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

دو هفته ای هست که تاریخ معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس رسما مشخص شد و دوم خرداد را برای معرفی پرچمدار 2018 تایوانی ها علامت زده ایم. قبلا درباره اچ تی سی یو 12 پلاس شایعاتی شنیده بودیم اما حالا تصاویر و مشخصات کامل اچ تی سی یو 12 پلاس توسط ایوان بلاس (@evleaks) لو رفته است که تقریبا به مثابه معرفی رسمی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این اطلاعات را با هم مرور کنیم.

شاید فکر کنید بخش مهم اطلاعات لو رفته را در تصویر اصلی مطلب می بینید اما نه، آن فقط تصویر رنگ های اچ تی سی یو 12 پلاس است! بله، اطلاعاتی که در ادامه خواهیم دید واقعا اینقدر ارزشمند هست که به تصویر 3 رنگ پرچمدار هنوز معرفی نشده خیلی اعتنایی نکنید! در حقیقت در ادامه مشخصات کامل اچ تی سی یو 12 پلاس را جز به جز می توانید بخوانید! این شما و این لیست مشخصات کامل اچ تی سی یو 12 پلاس که البته اگر می خواهید با کیفیت بهتری آن را ببینید، آن را در یک تب جداگانه باز کنید و روی آن زوم نمایید:

ما از این ۳ صفحه و ۵ ستون به مرور مهم ترین های آن ها می پردازیم. نمایشگر 6 اینچی به رزلوشن QHD، کم حاشیه و با نسبت تصویر 18:9 بدون بریدگی نمایشگر و پنل از نوع سوپر ال سی دی 6 (Super LCD 6) خواهد بود که فناوری HDR10 و گستره بازتولید رنگ تحت استاندارد DCI-P3 را دارد. خب، به هر حال شاید نمایشگر OLED این روزها ترندی تر باشد اما نمایشگرهای سوپر ال سی دی اچ تی سی همیشه جز خوب های بازار بوده اند.

چیپست اسنپدراگون 845 بدون شک روی این دستگاه قرار دارد و حافظه داخلی و رم 64 یا 128 و 6 گیگابایتی است. باتری 3500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 3 کوالکام که خیلی جدید هم نیست، توان دستگاه را تامین می کند.

دوربین اچ تی سی یو 12 پلاس به تنهایی یک ستون از ۵ ستون را به خود اختصاص داده است. به صورت خلاصه باید بگویم دوربین دوگانه اچ تی سی یو 12+ ترکیب 16+12 مگاپیکسلی است که دوربین دوم تله خواهد بود. دوربین سلفی نیز دوگانه بوده که ترکیب 8+8 مگاپیکسلی است اما به نظر نمی رسد لنز دوم اپتیک متفاوت داشته باشد. از قابلیت های ویژه جذاب دوربین اول به نوردهی تا 32 ثانیه باید اشاره کرد و دوم سلفی ویژگی های AR به آن اضافه می شود و به صورت کلی توانایی باز کردن قفل دستگاه با شناسایی چهره را نیز دارد. فیلم برداری دوربین اصلی همانند آیفون X و گلکسی اس 9 توانایی 240 فریم بر ثانیه فول اچ دی و 60 فریم 4K دارد و به لطف 4 میکروفون کیفیت صدای خوبی ضبط خواهد شد.

ویژگی های خاص دیگر مثل motion launch, همیشه آماده بودن برای دستورات صوتی, دکمه جدید حساس به فشار و HTC Edge Sense 2 بهبود یافته نیز قابل ذکر هستند. نظر شما درباره اچ تی سی یو 12 پلاس چیست؟ فکر می کنید دستگاه موفقی از سوی اچ تی سی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHAHAB_MSD

انتظار ما این بودکه رم 8 و فست شارژر 4 پلاس باشه ولی متاسفانه خیلی عادیه فک نکنم فروش بالایی داشته باشه ?

Peiman

قبلا به رابط کاربری شرکت های چینی کارتونی می‌گفتیم از این به بعد باید به رابط کاربری اچ تی سی بگیم کارتونی! این در صورتی که رابط اچ تی سی خیلی نزدیک به اندروید خام بود و البته پر طرفدار . اما الان ۱۸۰ درجه تغییر کرده . واقعا چرا؟؟

در نوع خودش حرف هایی برای گفتن داره. البته خیلی وقته که HTC از دور رقابت با اپل و سامسونگ و هواوی خارج شده اما به نظرم بودنش بهتر از نبودنشه.
سونی و HTC یکم از گردونه رقابت دور شدن ولی قطعا باید باشن، چون کیلومترها سابقه رو یدک میکشن.

Ali.v

مطمئنا حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.
شاید در دوربین ها،شاید در باتری.
البته شاید کاملا برعکس،ضعیف عمل کنه،مرور زمان ثابت میکنه.
همه چیز به کنار،حداقل خیلی خوشحالم که بریدگی (notch) نداره و این برای شخص من خیلی خوبه که با اصول خودش پیش رفته در این مورد.

دکتر رسول آریان

در مورد ارتباط بین ناچ و HTC زیاد خوشبین نباش.
چون یک گوشی جدید در راه داره و اون ناچ داره.
در مقاله بعدیم بهش پرداختم.
شاید امشب منتشر بشه…

Ali.v

رسول جان فرمایشتون درست،قابل حدسه که htc هم بریدگی بیاره گوشیاش،به هر حال نظرات و سلایق متفاوته و بنده برای این خوشحالم که حداقل در این یک مورد دنباله رو شرکتای دیگه نشده تا اینجای کار،شاید از ترند بازار عقب بمونه شایدم قابل تحسین باشه اینکارش.
بنده به شخصه بریدگی رو دوس ندارم

mTAAHAAm

HTC دیگه یه برند مرده حساب می شه
متاسفانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)