حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه با کیفیت اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12+)

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

ما در ترنجی همیشه درباره انواع خاص لو رفتن با هم صحبت می کنیم (!) و می دانیم که روش های متفاوتی برای لو رفتن یا لو دادن (!) دستگاه ها وجود دارد. گاهی برخی روش ها مختص لو رفتن برخی دستگاه ها از برخی شرکت هاست! مثلا عموما می دانیم پرچمدارهای اچ تی سی (HTC) عموما قبل از معرفی شاهد لو رفتن تصویر زمینه خود هستند! این بار نیز همین اتفاق برای اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12+) افتاده و در ادامه می توانیم دانلود تصویر زمینه با کیفیت اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12+) را داشته باشیم! با ترنجی همراه باشید.

این چهار تصویر طبق انتظار از حساب توییتر @LlabTooFeR که یکی از توسعه دهنده های رام اچ تی سی است منتشر شده است. موضوع قابل استخراج از این تصاویر را می توان رزلوشن نمایشگر دانست، جایی که رزلوشن 2880*2880 پیکسل این تصاویر احتمال نمایشگری با رزلوشن قابل انتظار 1440*2880 یا همان QHD+ است. خب از نظر اندازه می توان گفت اندازه 6 اینچی مورد انتظار است و هر چند دیگر این روزها اصلا موضوع داغی نیست اما نسبت تصویر 18:9 یا همان 2:1 به معنی نمایشگر عریض تر از نسل قبلی یعنی اچ تی سی یو 11 است. چیپست اسنپدراگون 845 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی برای این دستگاه حتمی است، هر چند که حافظه رم آن هنوز رسما مشخص نیست اما حدس 6 گیگابایت کاملا بی خطا است.

دوربین ها که می دانیم قرار است اچ تی سی یو 12 پلاس دو عدد دوگانه باشد و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است. اما این مطلب درباره مرور شایعاتی که می دانستیم نیست. شایعات درباره قیمت اچ تی سی یو 12 پلاس به ما عددی حتی ارزان تر از یو 11 را آدرس می دهند جایی که احتمالا نسخه 64 گیگابایتی اچ تی سی یو 12 پلاس قیمتی معادل 744 دلار و نسخه 128 گیگابایت قیمتی برابر 846 دلار خواهد داشت که خیلی خوب و رقابتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ این تصایر زمینه موضوع ویژه ای رابرای شما تداعی می کند؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12 پلاس بتواند چارک های سودده دیگری را برای اچ تی سی رقم بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خرید پرچمدار توی ایران=رویا!

SHAHAB_MSD

با این وضع دلار اچ تی سی که همیشه بین بقیه تو ایران ارزونتره هم فک نکنم بشه گرفت

Peiman

جالب نیست به نظر من این تصاویر زمینه .
میتونم حدس بزنم که رابط کاربریش هم جالب از آب در نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)