حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جذاب لنوو برای موبایلی بسیار کم حاشیه با نسبت نمایشگر به بدنه 95٪

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | لنوو

نه این لو رفتن نیست و ممنون از لنوو که دستگاه افسانه ای تر خود را با لو رفتن شروع به تبلیغات نکرده است! یک تیزر رسمی از لنوو برای موبایلی که 14 ژوئن یا 24 خرداد احتمالا رسما (!) رونمایی خواهد شد، منتشر شده که واقعا جذاب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بخوانیم.

تیزری که بالاتر می بینید و ما آن را برای جای گرفتن بهتر، 90٪ چرخانده ایم، تیزر جذاب لنوو برای موبایلی بسیار کم حاشیه با نسبت نمایشگر به بدنه 95٪ است. قطعا شما هم اولین تیزر اسنشال فون را که خیلی هوشمندانه توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد را به یاد دارید! در این تصویر دستی بریدگی نمایشگر اسنشال فون را پوشانده بود و اینجا نیز کمی آن ور تر از نیم رخ دستگاه شروع شده است. خب این قطعا در ذهن شما احتمال حضور بریدگی نمایشگر را تقویت می کند. در حقیقت دستگاهی که ما در تیزر بالا می بینیم اگر بخواهد کاملا دیده شود، تصویری مانند زیر خواهد بود:

موضوع بسیار مهم دیگر را می توان در نبود کلیدها در سمت چپ دانست که خب قاعدتا باید آن ها را روی لبه راست تصور کنید و از آن هم مهم تر این است که لبه پایین در تیزر دیده نمی شود. تا آن جا که نمونه های کم حاشیه فعلی بازار ارایه شده اند، تنها آیفون X و آن هم به لطف حاشیه های بیشتر لبه های سمت راست و چپ، حاشیه پایین متقارن با این لبه ها دارد. اگر لنوو بتواند حاشیه پایین را نیز همانند حاشیه بالا ارایه کند، خب قطعا یک سر و صدای بزرگ ایجاد می کند.

همچنین اگر ویوو اپکس (Vivo Apex) را به یاد داشته باشید، این دستگاه با پنهان کردن دوربین سلفی در یک قاب مکانیزه شده که قابل باز شدن بود و حاشیه بسیار کم اطراف دستگاه توانسته است تنها موبایل کاملا بدون حاشیه دنیا را البته در مقیاس آزمایشگاهی تولید کند. کسی چه می داند، شاید چینی ها با هم متعهدتر شوند یا لنوو هم مسیری مانند ویوو را پیش گرفته باشد. البته نظر ما به دستگاه سمت چپی که در تصویر بالا می بینید، نزدیک تر است.

جالب است که برای حدس زدن نسبت نمایشگر به بدنه بد نیست بدانید این تصویر در حساب ویبو آقای Chang Cheng معاون (بخش موبایل) لنوو منتشر شده است و پایین آن رای گیری برای حدس زدن میزان نسبت نمایشگر به بدنه انجام شده است که گزینه های موجود عبارت است از:

الف) 80-84%, ب) 85-89%, پ) 90-94%, یا ت) 95%

خب مشخصا احتمال می رود که بیشترین درصد پاسخ صحیح باشد و ما هم برای شکسته شدن یک مرز دیگر و دیدن پیشرفت بیشتر فناوری، امیدواریم این گزینه پاسخ صحیح باشد. در نهایت اما شاید از ابتدای مطلب برای شما هم سوال شده باشد که لنوو مگر موتورلا را نخریده است؟ چرا پس تحت برند خود می خواهد دستگاهی را رونمایی کرند؟ حقیقتا پاسخ روشنی درباره آن نداریم و اینجا ابهام وجود دارد. حدس های شما چیست؟ فکر می کنید طراحی کامل این موبایل لنوو چطور باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر عالی . ولی خبر بد اینکه از این به بعد هر کسی نمی تونه جدید ترین دستگاه ها رو داشته باشه .

Mortazavi

به نظر من که در آینده فقط میلیونر ها یا نتورکر ها میتونن پرچم‌دار بخرن

علی شیخ زاده

همه نتورکر ها نه!!
فقط لیدرهاشون میتونن مابقی همون گوشی قدیمی ک دارن هم از دست میدن ??

mega08

عالیه .
فقط چنتا مشکل دارم باش . یکی بریدگی بالای صفحش . رابط کاربری لنوو.

rayka

خیلی جالبه اگه بشه حال اپل گرفته میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)