حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو 7 (LG Q7) با چیپست مدیاتک نسبتا قدیمی عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

در ترنجی خواندیم که ال جی کیو 7 (LG Q7) با مدل عددی LM-Q710TS تاییدیه گرفته و احتمالا تاریخ 13 اردیبهشت همراه با ال جی جی 7 تینکیو رسما معرفی شود. امروز 16 اردیبهشت است و ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) رسما با دوربین دوم فوق عریض 107 درجه و بریدگی نمایشگر در همان تاریخ معرفی شده اما خبری میان رده جدید ال جی یعنی ال جی کیو 7 (LG Q7) نیست! امروز اما شایعه نه چندان خوشحال کننده درباره آن منتشر شده که به احتمال استفاده از یک چیپست نسبتا قدیمی مدیاتک در آن اشاره می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاه از چه قرار است.

در حالی که مشخصاتی درباره ال جی Q7 در دست نیست اما بد نیست اشاره کنیم کنیم این دستگاه قطعا با نمایشگر کم حاشیه 18:9 عرضه خواهد شد که اگر با پنل M+ شایعه شده برای ال جی جی 7 تینکیو ارایه شود، می تواند روشنایی دو برابر ال جی جی 6 را داشته باشد و رنگ های زنده تر و جذاب تری را ارایه کند! هم چنین ما امیدوار بودیم ال جی دست از خساست بردارید و به جای استفاده از سری 400 چیپست های اسنپدراگون یک چیپست خوب از سری 600 برای آن در نظر بگیرد اما حالا خبر از خساست بیشتر می رسد!

امروز در توییتی از یک افشاکننده به نام @rquandt عنوان شد که LG Q7 با مدل عددی LM-Q610 احتمالا از چیپست مدیاتک استفاده کند و این چیپست، جدیدترین چیپست این شرکت یعنی Helio P60 هم نیست. با این اوصاف حدس های Helio P23 و مدل کمی قوی تر Helio X23 در دسترس هستند.

ال جی کیو 7 استایلوس (LG Q7 Stylus)

گفته می شود ال جی کیو 7 (LG Q7) به زودی و ابتدا برای بازار آسیا معرفی می شود. سری استایلوس از فبلت های میان رده محبوب ال جی نیز احتمالا با دستگاه به نام ال جی کیو 7 استایلوس (LG Q7 Stylus) به روز شود و همراه با ال جی کیو 7 رونمایی خواهد شد!

نظر شما چیست؟ میان رده با چیپست مدیاتک می خرید؟ واقعا ما امیدوار بودیم اسنپدراگون سری 400 بشود سری 600 اما حالا باید امیدوار باشیم که این شایعه اشتباه بوده و همان اسنپدراگون سری 400 در ال جی کیو 7 استفاده شود!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

اگه اشتباه نكنم ايكس٢٣ با وجود قديمي بودن ولي قدرتي برابر اسنپ٦٥٣ داره كه از سري ٤٠٠ و اسنپ٦٣٠ قوي تره

درست جناب عطايي يا من اشتباه ميكنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)