حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Q7 با مدل عددی LM-Q710TS تاییدیه گرفت و احتمالا همراه با ال جی جی 7 تینکیو رسما معرفی شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

می دانیم سری میان رده لوکس ال جی جدیدا با نام ال جی کیو (LG Q) شناخته می شود. ال جی کیو 6 (LG Q6) هر چند خیلی لوکس نمی نمود اما به دلیل نمایشگر کم حاشیه آن توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد اما ال جی کیو 8 (LG Q8) که در بازار کشور ما عرضه نشد، گزینه جذابی بود. دو هفته پیش درباره دستگاهی با نام ال جی Q7 شنیدیم که نام تجاری آن ثبت شده است و احتمالا طی چند ماه آتی رونمایی شود. حالا ال جی کیو 7 (LG Q7) با مدل عددی LM-Q710TS تاییدیه گرفته و احتمالا تاریخ 13 اردیبهشت همراه با ال جی جی 7 تینکیو رسما معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

امروز در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دستگاهی با مدل عددی LM-Q710TS لو رفته است که مشخصا مربوط به ال جی Q7 خواهد بود. در حالی که این تاییدیه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری یا ویژگی های خاص این دستگاه مشخص نمی کند اما می توان حدس زد که نسخه بهبود یافته ال جی کیو 6 (LG Q6) را شاهد خواهیم بود. دیروز نیز ال جی Q7 و الجی جی 7 تینکیو در پایگاه روسیه ای اتحادیه اروپا اقتصادی (EEC) همزمان با هم تاییدیه گرفته بودند که این سرنخ معرفی همزمان هر دو دستگاه با یکدیگر را به ما می دهد.

در حالی که مشخصاتی درباره ال جی Q7 در دست نیست اما بد نیست اشاره کنیم کنیم این دستگاه قطعا با نمایشگر کم حاشیه 18:9 عرضه خواهد شد که اگر با پنل M+ شایعه شده برای ال جی جی 7 تینکیو ارایه شود، می تواند روشنایی دو برابر ال جی جی 6 را داشته باشد و رنگ های زنده تر و جذاب تری را ارایه کند! هم چنین امیدواریم ال جی دست از خساست بردارید و به جای استفاده از سری 400 چیپست های اسنپدراگون یک چیپست خوب از سری 600 برای آن در نظر بگیرد!

نظر شما چیست؟ ال جی Q7 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شاید طراحی این زیباتر از جی ۷ باشه!!

این ناچ نداره ولی جی ۷ داره

Shiral

وقتی ال جی در کشور ما در زمینه ارایه به موقع کالا به مشتری احترام زیادی نمیذاره کما اینکه یک نسل بعد کیو هفت را فقط اسمشو شنیدیم و وی سی هم با تاخیر اونم با قیمت غیر رقابتی ارایه شد ترجیح داده میشه خیلی راجع بهش توسط مشتریان فکر نشه حتی در بحث میان رده هاش چه برسد به پرچمدار

BeFair

من کلا با کیو 6 حال نکردم
کاش این بهتر باشه
الجی کلا میان رده تولید بکن نیست
مثل سری استایلوسش یکمی خوب بود ولی الان چی شد دقیقا!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)