حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاسخ دادن راحت تر به نوتیفیکیشن اندروید پی (Android P) به سبکی جدید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | Android، شایعات

بدون شک اندروید بهترین سیستم مدیریت نوتیفیکشن ها را دارد، از نوتیفیکیشن های بقچه ای (!) که همان جمع کردن تمام نوتیفیکیشن های یک برنامه در یک منوی قابل گسترش دانست تا مرتب کردن بر اساس اولویت آن ها می تواند از بهترین توانایی هایی باشد که فعلا بتوان در هر پلتفرمی دید. فکر میکنم در اندروید 7 بود که قابلیت پاسخ دادن سریع به برخی برنامه های اندروید اضافه شد و در نتیجه آن شما می توانستید دقیقا به محض دیدن نوتیفیکشن یا پس از قرار گرفتن در لیست نوتیفیکیشن ها به آن پاسخ دهید. چندی بعد قابلیت پاسخ دادن سریع هوشمند به آن اضافه شده و حالا یک موضوع بسیار جذاب دیگر را شاهد هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ دادن راحت تر به نوتیفیکیشن اندروید پی (Android P) به سبکی جدید را ببینیم.

پاسخ دادن هوشمند سریع اندروید پی (Android P)

پاسخ دادن هوشمند سریع اندروید پی (Android P)

به اسکرین شات بالا نگاه کنید! حالا هر نوتیفیکیشن برای خود کلی تنظیمات دارد اما تنظیماتی سریع که در چشم بهم زدنی قابل انجام هستند. می بینید که با توجه به محتوای پیام شما، پاسخ های هوشمند آماده ارسال هستد. علاوه بر آن پایین این نوتیفیکیشن می بینید که می توان علاوه بر به تعویق انداختن و یادآوری مجدد آن، یک یادآور ثبت کنید یا مثلا با توجه به موقعیت جغرافیایی مشخص کنید که این نوتیفیکیشن ویژه در خانه یا سر کار به شما یادآوری شود! حقیقتا هنوز گزینه Send To را نمی دانم چه کاربردی می تواند داشته باشد، شاید برای برنامه های میدیریت کارها یا مثلا ذخیره متن پیام استفاده شود! نمی دانم، نظر شما چیست؟

بد نیست بدانید که این قابلیت در پیش نمایش اندروید پی (Android P) دیده نشده بلکه یکی از طرح های بخش تحقیق و توسعه گوگل است که هیچ بعدی نیست به اندروید پی (Android P) برسد! به نظر من این می تواند برای روزهای شلوغ و پرنوتیفیکشن ما که گاهی باعث فراموشی می شود، بهترین پیش بینی باشد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقققققققدرررر کاربردی
مثلا سر کار یادم بنداز فلان نوتیفو ببینم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)