حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری واقعی از اچ تی سی یو 12 پلاس منتشر شد، تایید شایعات

اچ تی سی یو 12 پلاس چند ماهی هست که هد چند هفته یک بار شایعه ای می سازد و نرم نرمک بازار را برای عرضه رسمی خود گرم می کند. پس از دیدن چندین رندر و تصاویری که از سازنده لوازم جانبی آن منتشر شده بود، حالا نوبت به تصاویری در دنیای واقعی است که تا خود اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) را ببینیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به پرچمدار 2018 اچ تی سی داشته باشیم.

خب باید به اولین دوربین اصلی دوگانه اچ تی سی خوش آمد بگوییم، که در قابی شبیه به طراحی اچ تی سی یو 11 یا یو 11 پلاس عرضه خواهد شد. هنوز دقیقا مشخص نیست که مکانیسم دوربین دوگانه اچ تی سی یو 12 پلاس که مجهز به فوکوس لیزری هم هست، چیست اما شایعات برای دوربین اصلی مشخصات 12+16 مگاپیکسل را تایید می کنند. این بار شاهد یک رنگ طلایی خیلی براق و شیک برای پرچمدار اچ تی سی هستیم که زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. حسگر اثرانگشت خیلی مشخص زیر فلاش دوگانه دوربین دوگانه (!) قرار گرفته و احتمال حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را همینجا خاک می کند!

اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس

تنها تصویری که از زاویه جلو اچ تی سی یو 12 پلاس در این گالری تصویر لو رفته دیده می شود، همین تصویر بالاست. مشخصا دوربین سلفی دوگانه به وضوح دیده می شود و اگر کمی دقت بیشتری کنید نمایشگر عریض 18:9 آن را از لبه پایین می توانید تشخیص دهید و ببینید که حاشیه نمایشگر خیلی هم کم نیست. حاشیه لبه بالا به دلیل انعکاس روی شیشه قابل تشخیص نیست اما انتظار می رود با لبه پایین متقارن باشد. احتمالا مشخصات دوربین دوگانه سلفی 8+8 مگاپیکسل است.

از چهار جهت دیگر اچ تی سی یو 12 پلاس نیز تصاویر خوبی ثبت شده که پاسخ همه سوال های شما را درباره طراحی می دهد. خب در نگاه اول مشخصا این دستگاه خیلی باریک نیست. جک 3.5 میلی متری صدا همانند نسل قبلی روی آن وجود ندارد، دکمه های سخت افزاری روی لبه چپ قرار دارند که خیلی کوچک به نظر می رسند. لبه سمت چپ خطوط آنتن را نشان می دهد که کمی شبیه به اکسپریا ایکس زد 1 است و سینی سیم کارت هم همین قسمت قرار گرفته است. آن دو سوراخ ریز روی لبه بالا و لبه پایین نیز میکروفون های دستگاه هستند.

در نهایت اچ تی سی یو 12 پلاس را در رنگ مشکی نیز می توانید ببینید و پیش از اینکه مثل ما به اشتباه بیفتید باید بگوییم فلاش دستگاه زیر دوربین است و آن نور سمت چپ که روی قسمت فوکوس لیزری را پوشانده، انعکاس نور محیطی روی قاب شیشه ای دستگاه است.

اچ تی سی یو 12 پلاس مشکی

اچ تی سی یو 12 پلاس مشکی

نظر شما چیست؟ اچ تی سی یو 12 پلاس می تواند طراحی جذابی برای شما داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

معلوم نیست کی معرفی میشه؟
البته با این وضع کلی طول میکشه وارد بشه.کلا که انگار الان توی ایران گوشی اچ تی سی خیلی کم هست،دیجی کالا که نداره اصلا!
پدرم خواست مدل 10 بخره ،بین اون و اس۷ ادج میخواد یکی و بخره،اس۷ ادج هم بزور پیدا میشه که گرون شده،اچ تی سی 10 هم که کلا پیدا نمیشه!با این وضع فروشش هیچ وقت خوب نمیشه.

BeFair

اچ تی سی 10 که گوشی خوبیه ولی مقابل اس 7 اج خدایی اس 7 اج سرتره

REZA

هرکی سلیقه ای داره،پدرم اچ ت سی رو بیشتر می پسندید،چون قبلا استفاده کرده بود ،ولی بالاخره یه اس۷ ادج براش سفارش دادم

BeFair

قشنگه به نظر من اما اینکه فقط مدل 6 اینچی تولید کنده ریسکه

Dariushrd

خشکله ولی کلفته…حالا اون بیچاره سونیو اینقد واسه ضخامت وسطش کوبوندن ببینیم چینی فنا و ترولا واسه این چه موج تخریبی راه میندازن?

Peiman

طراحی خوبی داره اما جذاب نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)