حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو 10 برابر بلندتر و 2 برابر بیس بیشتر خواهد داشت!

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

نه این یک موضوع لو رفته نیست بلکه یک تیزر رسمی است! در حالی که تنها 4 روز دیگر تا معرفی رسمی ال جی جی 7 تینکیو فاصله داریم و 13 اردیبهشت شاهد رونمایی رسمی این دستگاه هستیم، یک تیزر رسمی از ال جی منتشر شده که در آن ادعا می شود بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو 10 برابر بلندتر و 2 برابر بیس بیشتر خواهد داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

گفته می شود بلندگوی های بوم باکس (BoomBox) ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) می توانند با طراحی ویژه ای که دارند صدایی تا 10 برابر بلندتر که بیس (Bass) تا دو برابر قوی تر دارد را تولید کند و این مقیاس نسبت به موبایل های کنونی است. خب البته گفته نشده که چه موبایل کنونی و آیا بلندی صدای آن تا 10 برابر بلندتر از آیفون X یا گلکسی اس 9 است و آیا بیس آن نسبت به همین دو دستگاه 2 برابر اندازه گیری شده یا خیر!

شاید بپرسید که چطوز می شود که اینطور می شود؟! خب باید بگوییم همانطور که در تیزر دیده می شود گویا ال جی تصمیم دارد تا به شکل ویژه ای از فضای داخلی ال جی جی 7 تینکیو برای بلندگو استفاده کند. همانطور که حتما شما هم توجه کرده اید، ابتدا اینکه در رندرهای ال جی جی 7 تینکیو تنها یک خروجی ویژه بلندگو آن هم در لبه پایین در نظر گرفته شده است و دوم اینکه خب در این تصویر هم منبع صدا همانجا تصور شده که با چند فلش به سمت درون دستگاه سعی دارد پانتومیم طور (!) چیزی را به ما بگوید. به نظر می رسد ال جی با طراحی ویژه جی 7 تینکیو می خواهد رتبه یک کیفیت صدا در خروجی جک 3.5 میلی متری را به رتبه یک در کیفیت بلندگو نیز توسعه دهد که دیگر مهم نباشد شما به چه شکل به موسیقی گوش می دهید، بلکه در هر حالت شما بهترین تجربه موسیقایی را داشته باشید.

بلندی صدای ال جی جی 7 تینکیو تا 6 دسی بل بلندتر که به معنی 10 برابر صدای بلندتر (!) و بیس آن 2 برابر قوی تر خواهد بود.

گفته می شود بلندی صدای ال جی جی 7 تینکیو تا 6 دسی بل بلندتر که به معنی 10 برابر صدای بلندتر (!) و بیس آن 2 برابر قوی تر خواهد بود. همچنین گفته می شود که زمانی که شما این دستگاه را روی یک سطح سخت یا جعبه قرار دهید، بیس بیشتر تقویت می شود! از نظر دیگر فناری های صدا می توان گفت که همانند نسل های قبلی از صدای Hi Fi و DAC چهارتایی نیز بهره برده شده که موارد جدید را می توان در صدای فراگیر 3 بعدی تا 7.1 کاناله توصیف کرد که در هدفون می توانید آن را تجربه کنید!

به نظر شما بلندگوهای بوم باکس ال جی جی 7 تینکیو می توانند عامل فروش بیشتری برای پرچمدرا 2018 این شرکت باشند؟ شرکتی که بیش از هر بازه دیگر نیازمند فروش بیشتر موبایل است!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

به نظر من باید بقیه مشخصاتش هم خوب باشه. وگرنه بلندگویش انقدر خوب باشه، ولی باتریش ضعیف باشه و سریع شارژ خالی کنه چه فایده ای داره؟

Peiman

اگر واقعا اینطور باشه تحسین برانگیزه

mosayebso

ال جی بازم با کله زمین میخوره!!!!
بابا کی میاد با بلندگوی گوشیش اهنگ یا فیلم با صدای بلند گوش بده که صدای بلندتر میشه مزیت؟؟؟؟؟!
اینکه برند ها اومدن بلند گوی استریو گذاشتن بخاطر بلند تر شدن صدا نبود(هرچند یکی از مزیت های جانبی بود) بلکه برای افزایش کیفیت صدا بود
ال جی بجای اینکه مشخصات اصلی دوربین مثل حسگر تصویر بزرگ+ابعاد پیکسلی بالا+دوربین دوم پرفایده نه مثل دوربین دوم جی۶ که کمترین استفاده ای نداره میاد باز دوربینی با ابعاد پیکسلی ۱.۱ میکرون میده بیرون!!! باز کیفیت عکاسیش از رقیبانش کمتره
بازم میاد صفحه Lcd میزنه که اینبار گویا پنتایل هم هست و زیرپیکسل های استاندارد نداره
و میاد گوشی رو با قیمت هم تراز با رقیبایی که توی صفحه نمایش+دوربین از اون بهترن قرار میده
خب کی میاد اون ها رو رها کنه و بیاد بخاطر اینکه صدای بلندتر!!! داره اینو بخره؟!!!
وقتی اسم صدای بلندتر رو شنیدم یاد گوشی های چینی قدیمی افتادم

BeFair

واقعا 10 برابر؟! بیاد ببینیم چیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)