حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاهی تحت عنوان اچ تی سی یو 12 (HTC U12) در وب سایت اپراتور Verizon لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اگر به یاد داشته باشید یکی از اقسام لو رفتن، آپلود اشتباهی اطلاعاتی از یک موبایل در وب سایت های مختلف است! اچ تی سی یو 12 (HTC U12)‌ به این صورت لو رفته است و اطلاعاتی بیسار عجیب و گاها متناقض در آن دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم دستگاهی که تحت عنوان اچ تی سی یو 12 (HTC U12) در وب سایت اپراتور Verizon لو رفته است، دقیقا چیست؟

دوباره اگر به یاد داشته باشید حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی نوشتیم اچ تی سی یو 12+ تنها پرچمدار 2018 این شرکت خواهد بود و قیمتی رقابتی دارد. در حقیقت آنطور که به نظر می رسد اچ تی سی قصد ندارد اچ تی سی یو 12 (HTC U12) را معرفی کند و تمرکز آن ها فقط روی نسخه پلاس است اما امروز با دستگاهی که تحت عنوان اچ تی سی یو 12 (HTC U12) در وب سایت اپراتور Verizon لو رفت این تصور کمی بهم ریخت. حتی در این صفحه از تصویر اچ تی سی یو 11 (HTC U11) استفاده شده است.

به تصویر اصلی مطلب اما دقت کنید و اطلاعات ناچیزی که درباره اچ تی سی یو 12 وجود دارد را مرور کنید. مثلا در لیست مشخصات کلیدی عبارت “HTC Smartphone” را می بینیم! برای شارژ سریع نسل اول Quick Charge 1.0 عنوان شده و حتی کمی پایین تر، همانطور که در تصویر زیر می بینید دسته بندی 12 (Cat.12) برای ارتباطات مخابراتی نسل چهارم (LTE) این دستگاه عنوان شده که خیلی قدیمی و با استاندارهای اسنپدراگون 845 متفاوت است.

اچ تی سی یو 12

اچ تی سی یو 12

هر چند امکان استفاده از نمایشگر 6 اینچی با رزلوشن WQHD و از نوع LCD کم حاشیه که به عنوان Frame less در این لیست عنوان شده برای اچ تی سی یو 12 دور از ذهن نیست یا باتری 3500 میلی آمپری، بلوتوث 5، اندروید 8 یا گواهی IP68 می تواند قابل هضم باشد. به هر حال این اطلاعات به صورت لحظه ای روی وب سایت اپراتور ورایزن قرار گرفته و سپس حذف شده است. نظر شما چیست؟ اچ تی سی دو مدل U12 و U12+ را معرفی خواهد کرد یا به مدل پلاس بسنده می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دوباره بدرخش اچ تی سی

REZA

چه هیجانی شده!

MiladSA

ای کاش بیخیال lcd میشد ؛ گوشی یو11 پلاس همه چیش فوق العاده بود بجز صفحه نمایش که ضعیف بود مخصوصا روشناییش

Peiman

اگه اینطوریه به نظرم فقط نسخه پلاسشو معرفی کنه بهتره

eftekharifar

دقیقا…. از این LCD لعنتی اگر دست برداره و اولد بزنه، همه چی تموم میشه گوشیاش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)