حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 6 ایکس یا همان شیائومی می ای 2 (Mi A2) نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | شایعات، شیائومی

از یک هفته پیش می دانیم شیائومی Mi A2 یا همان Mi 6X تاریخ 5 اردیبهشت رسما معرفی خواهد شد اما دقیقا نمی دانم چرا این همه تیز و لو رفتن و انواع و اقسام خاص در چشم بودن مثل مثلا انتشار تصویر زمینه توسط مدیر عامل و اینطور مسائل این روزها روی محصولات هنوز معرفی نشده برندهای چینی همچون هوآوی، شیائومی و وان پلاس اینقدر انبوه است! مثلا آن حجم خبر که درباره شیائومی می 6 ایکس یا همان شیائومی می ای 2 (Mi A2)‌ منتشر شده است، واقعا چند برابر شایعات برندهای جذاب تر مثل اچ تی سی یا ال جی است! حقیقتا دلیل مشخص است و شما هم بهتر از من می دانید اما نمی شود دیگر همه اخبار پیرامون آن ها را کم اهمیت دانست و پوشش نداد. این بار خبر می رسد که شیائومی می 6 ایکس یا همان شیائومی می ای 2 (Mi A2) نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

می 6 ایکس

می 6 ایکس

موبایل با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظم رم 6 گیگابایت کم نیست اما میان رده لوکس با این مشخصات که حتی برخی پرچمدارها ندارند، می تواند جالب باشد. چهار روز دیگر یعنی 5 اردیبهشت شاهد معرفی شیائومی می 6 ایکس یا همان شیائومی می ای 2 خواهیم بود که بالاخره پایانی باشد بر این همه و خبر و شایعه ای های کنترل شده اما اگر این شایعه درست باشد، شیائومی مرزهای میان میان رده لوکس و پرچمدار را خیلی کمرنگ تر کرده است.

برای مشخصات سخت افزاری باید گفت نمایشگر شیائومی می 6 ایکس 6 اینچی با رزلوشن FHD+ که می شود نسبت تصویر 18:9 و این یعنی حاشیه نمایشگر آن کمتر شده است. چیپست اسنپدراگون 626 که نه چندان دلربا است در قلب آن می تپد و مشخصات 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات خوب این دستگاه است که در نظر قبل نیز نقطه قوت ویژه آن بود.

دوربین دوگانه 20+8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم های f/2.0 و f/1.8 برای دوربین اصلی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با f/2.0 دیگر به عنوان سلفی قرار خواهد گرفت. باتری شیائومی می 6 ایکس (Xioami Mi 6X) احتمالا 2910 میلی آمپری بوده که برای این مشخصات، نه خیلی خوب و نه خیلی بد است. با توجه به ضخامت 7.3 میلی متری و وزن 165 گرمی، این دستگاه که احتمالا آلومینیومی باشد می توند گزینه خوبی به شمار برود.

تا کنون رنگ های شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) نیز مشخص شده و می دانیم شیائومی اما امسال می خواهد گستره انتخاب های شما بیشتر باشد و 5 رنگ کاملا متفاوت تر را برای شیائومی می 6 ایکس در نظر گرفته است. یکی از این رنگ های جذاب را می توان رنگ قرمز شیائومی می 6 ایکس دانست.

شما چطور فکر می کنید؟ شیائومی می 6 ایکس یا همان شیائومی می ای 2 احتمالی می تواند گزینه جذابی برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

برخلاف نظر شما جناب عطایی بنده مخالف این هستم که با این مشخصات مرز بین پرچمدار و میان ردن کم شده.به نظرم این گوشی با قیمت احتمالی بالای ۱۵۰۰ حداقل در کشور ما رقبای بسیار خوبی داره خصوصا با این باطری ناامید کننده.

Shiral

موافقم جناب مهندس اما با این رم قطعا قیمتش توی ایران بالای دو یا نزدیک دو تومن خواهد بود که میتونم وان پلاس پنج یا پرچمدار پارسال شیامی را بخرم.باید منتظر قیمت بود و بعد اظهار نظر نهایی کرد.درسته.

من با امید اینکه ترنجی به روزهای اوجش برگرده، شبانه روزی وقت گذاشتم برای نوشتن مقالات. سعی کردم کامنت های زیادی هم بذارم که بخش کامنت ها پر جنب و جوش باشه. ولی خب یه جورایی وقت تلف کردنه.

با بیش از ۱۲۰۰ کامنت (فقط در دوره جدید)، از ترنجی خارج میشم. این سایت به هیچ جا نمیرسه. چون مدیرش رفته توی سایت دیگه و تنها نویسنده سایت با اینکه داره شبانه روزی زحمت میکشه، اما متاسفانه سایت داره به زور چنگ و دندون ادامه میده، ولی نهایتا تعطیل میشه.

به نظرم هر کسی بره دنبال کاری که بلده بهتره. کسی که لیسانس شیمی داره و دانشگاه شیمی خونده، قطعا اگر بره دنبال چیزی که بلده موفق تره.

با آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف زندگی. خدانگهدار.

Shiral

جناب ارین بنده شما و این دوست عزیز را نمیشناسم.اما خوب
۱: قطعا توی این سایت حتی اگر نویسنده فقط یک بزرگوار باشه حتی بدون ارتباط با رشته تحصیلی قطعا از ارزش زحمات ایشان کم نمیشه.
۲.اختلاف سلیقه وجود داره ولی توهین به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و دوستان متوجه ناراحتی شما شدند اما این از ارزش و خوبی های شما کم نمیکنه.بر همگان روشن است اطلاعات شما ستودنیست.و شما برای اثبات اطلاعات بالا نیاز به سروصدا ندارید چون بر همگان روشن است.
۳.ترک جایی که دوست دارید راهکار مناسبی برای یک سو تفاهم نیست.
۴.توهین در هیچ جایی به هیچ فردی قابل قبول نیست.انشالله سو تفاهم ها برطرف بشه

Shiral

چون قطعا توی این سایت تعداد دوستانی که شما را دوست دارند خیلی بیشتر از انهاست که ممکنه شما را دوست نداشته باشند.همیشه اختلاف سلیقه ها در هر فیلدی باعث رشد میشه.همه دوستان زبان طنز شما را که توام با کارشناسی دقیق و خوب گاها ترکیب نظر شخصی است دوست دارند.اینجا حق همه دوستان است که اگر از برندی خوششان نیاد اول evidence based اونو طرد کنند و در درجه دوم با زبان طنز یا هر زبان دیگه مخالفت خود را ابراز کنند.
درود بر شما و مابقی دوستان عزیز
در مورد نویسندگان سایت رشته تحصیلی یک مقوله جدا ست و سرگرمی و علاقه موردی دیگر.چه‌بسا موضوع دوم‌میتونه‌به اندازه تحصیلات عالیه رشد کنه.و این قابل تقدیر است.

ahmad

خوشحالم که رفتین

BeFair

حافظه رم و داخلی اینقدر برای میان رده؟ بابا چه خبره؟
لپتاپ من 6 گیگ رم داره 🙂

Emprazol

من می A1 دارم انصافا همه چیش خوبه به نسبت یه تومن ولی باتری تو‌A2 افت کرده
همین ۴ گیگ ای۱ کافی بود به نظرم و بهتر‌بود سی پی یو بیشتر‌ارتقاع پیدا میکرد
متاسفانه کلیه گوشی های شاومی ۴جی پلاس در ایران ساپورت نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)