حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر با کیفیت از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

صبح برفی بارانی سه شنبه را با رندری با کیفیت از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) آغاز می کنیم. تا کنون شایعات متنوعی درباره پرچمدار 2018 ال جی شنیده ایم و حتی تصاویری نیز از آن دیده ایم اما یک تصویر با کیفیت کامل تا کنون از آن منتشر نشده است. خب اگر چنین انتظاری دارید باید بگویم که انتظار شما برآورده شده و رندر با کیفیت از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) توسط evleaks افشا شده است. اگر از دنبال کننده های اخبار فناوری باشید قطعا می دانید که با احتمال بسیار قوی می توان گفت اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلاس (evleaks) صحیح هستند! در ادامه با ترنجی همراه باشید در پیرامون این رندر منتشر شده بیشتر صحبت کنیم.

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) مدتی پیش قطعی شده بود و این موضع را به صورت قطعی می دانستیم اما در این رندر همانطور که می بینید جزئیات کاملی از آن چه بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو خواهد بود را شاهد هستیم. درون این بریدگی نمایشگر یک دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و حسگرهای تنظیم نور و خاموش شدن خودکار نمایشگر قرار دارند. اندازه این بریدگی نمایشگر هم خیلی بزرگ نیست و می توان گفت در اندازه معقولی نگاه داشته شده است.

پایین نمایشگر اما همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، ال جی جی 7 تینکیو حاشیه قابل توجهی دارد و شبیه به آیفون X چسبیده به لبه نیست که ما امیدوار بودیم، می بود! از باقی جهات می توان به این موضوع اشاره کرد که رنگ نقره ای ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) در این تصویر دیده می شود که پنل جلویی نمایشگر در آن بر خلاف تصمیم الج جی در جی 6، مشکی است. تا کنون درباره رنگ بندی ال جی جی 7 تینکیو نیز شایعه ای خوانده ایم و انتظار می رود که 5 رنگ زیر برای آن ارایه شود.

  • 1- Aurora Black
  • 2- Platinum Grey
  • 3- Moroccan Blue
  • 4- نسخه مات Moroccan Blue (سمت چپ اولین دستگاه)
  • 5- Raspberry Rose

نام “ال جی جی 7 تینکیو” نیز به صورت رسمی توسط ال جی تایید شده و رونمایی از آن برای تاریخ 13 اردیبهشت مشخص شده است. فکر می کنید ال جی با این طراحی برای ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) بتواند سهم خوبی از بازار را برای خود دست و پا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

جسارت ال جی همیشه برام قابل تحسین بوده اما از این شاخه به اون شاخه پریدنش اصلا قابل توجیه نیست

Peiman

مگه یه نسخه بدون ناچ هم لو نرفته بود؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)