حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ آبی شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) در تیزر رسمی آن مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) که اگر به صورت جهانی عرضه شود نام آن شیائومی می ای 2 (Mi A2) خواهد بود در یک تیزر رسمی رنگ آبی خود را به رخ کاربران می کشد! هر چند در این تیزر علاوه بر رنگ آبی شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) می توان طراحی پشت دستگاه را نیز به وضوح دید که شبیه به آیفون X است اما خب موارد دیگری نیز برای استخراج وجود دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر رسمی را بررسی کنیم.

شیائومی می 6 ایکس

شیائومی می 6 ایکس

این تیزر رسمی شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) است که توسط این شرکت در حساب کاربری ویبو (Weibo) آن ها منتشر شده است. همانطور که می بینید قاب شیشه ای و رنگ آبی در این تصویر تایید می شود. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی این دستگاه میان رده لوکس قرار گرفته و دوربین دوگانه با طراحی شبیه به آیفون X دیده می شود. آنطور که روی پوستر گفته می شود دوربین سلفی شیایومی می 6 ایکس (Mi 6X) رزلوشن 20 مگاپیکسلی خواهد داشت. جالب است بدانید که همانند همین دوربین نیز روی قاب پشتی در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است. حسگر دوربین های 20 مگاپیکسلی سونی IMX376 است و حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX486 که انتظار می رود با پردازش های هوش مصنوعی (AI) روی داده های ثبت شده توسط آن ها، خروجی خوبی ارایه کنند.

برای مشخصات سخت افزاری شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) می توان گفت نمایشگر 6 اینچی با رزلوشن FHD+ که می شود نسبت تصویر 18:9 و این یعنی حاشیه نمایشگر آن کمتر شده برای آن در نظر گرفته شده است. چیپست اسنپدراگون 626 که نه چندان دلربا است در قلب آن می تپد و مشخصات 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات خوب این دستگاه است که در نظر قبل نیز نقطه قوت ویژه آن بود.

دوربین دوگانه 20+8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم های f/2.0 و f/1.8 برای دوربین اصلی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با f/2.0 دیگر به عنوان سلفی قرار خواهد گرفت. باتری شیائومی می 6 ایکس (Xioami Mi 6X) احتمالا 2910 میلی آمپری بوده که برای این مشخصات، نه خیلی خوب و نه خیلی بد است. با توجه به ضخامت 7.3 میلی متری و وزن 165 گرمی، این دستگاه که احتمالا آلومینیومی باشد می توند گزینه خوبی به شمار برود.

نظر شما چیست؟ قکر می کنید این میان رده شیائومی می تواند عملکرد خوبی را ارایه کند؟ رنگ آبی یا رنگ های خاص را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آبیش که آبی خوشگلیه ولی فقط در حد نگاه کردن، نه خریدن!

Peiman

کسایی که از کمبود رنگ آیفون تن ناراحتن میتونن از گوشی های شیاومی استفاده کنند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)