حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید جی میل (Gmail) “حالت محرمانه” دارد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

دیروز بود که با هم درباره طراحی جدید جی میل (Gmail) صحبت کردیم و امروز خبر دیگری درباره یک حالت ویژه به نام “حالت محرمانه” جی میل به گوش می رسد که می توان برای کاربران با اطلاعات حساس ویژگی مفیدی باشد. در ادامه با ترجی همراه باشید تا با این ویژگی بیشتر آشنا شویم.

جی میل (Gmail) نسخه وب آپدیت های زیادی در هفته های آینده همراه با طراحی و ویژگی های جدید خواهد گرفت، اما گوگل همچنین یک حالت محرمانه جدید را معرفی می کند. قبلا در ترنجی خواندیم که به صورت کلی طراحی جدید جی میل (Gmail) در بخش ظاهری تفاوت های قابل لمسی را ارایه کرده اما تحول طراحی نیست. همانطور که می بینیم طراحی متریال در تمام این رابط کاربری وجود دارد. دو قابلیت ویژه از برنامه این‌باکس (inbox) گوگل به طراحی جدید جی میل افزوده خواهد شد که عبارت اند از: پاسخ دهی هوشمند (Smart Reply) و به تعویق انداختن (Snooze) بررسی یا خواندن یک ای میل.

طراحی جدید جی میل

طراحی جدید جی میل

به گزارش Theverge مشخص شده است که گوگل “حالت محرمانه” جی میل را معرفی می کند که به کاربران آن اجازه می دهد دریافت کننده های ای میل را از فرستادن ایمیل های خاص منع کند یا توانایی کپی، دانلود و یا چاپ آنها را محدود نماید. گوگل همچنین به کاربران جی میل اجازه می دهد تا یک کد عبور برای باز کردن ایمیل، که از طریق SMS تولید می شود را روی ای میل خود قرار بدهند یا در ایمیل های ارسال شده تاریخ انقضا در نظر بگیرند! این ویژگی ها، ویژگی های بسیار شبیه به بعضی از نرم افزارهای Outlook مایکروسافت هستند و مایکروسافت همچنین توانایی محدود کردن ایمیل ها در سرویس Outlook.com خود را اضافه می کند. این ویژگی ها به طور عمده به کسب و کارهایی که می خواهند کنترل بیشتری بر نحوه دریافت ایمیل توسط دریافت کننده ها داشته باشند، کمک می کنند، اما آنها افراد را از گرفتن عکس یا عکس از یک ایمیل منع نخواهند کرد، در حقیقت به نظر نمی رسد راهی برای چنین کنترلی وجود داشته باشد!

گوگل تایید کرده است که آپدیت طراحی جدید جی میل به زودی عرضه خواهد شد، و پیامی برای برنامه زودتر از موعد برای برخی کاربران ارایه خواهد شد که باید در هفته های آینده در دسترس باشد. کنفرانس توسعه دهنده I/O گوگل در 18 اردیبهشت سال جاری آغاز می شود و این احتمال وجود دارد که این طراحی جدید جی میل بخشی از مراسم باشد و همراه با تعدادی از به روز رسانی های دیگر خدمات وب گوگل ارایه شود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد این سرویس می تواند برای خیلی از کاربران مفید باشد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر عالی .

جالب بود.

BeFair

از این به بعد محمولاتمو اینطوری جا به جا کنم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)