حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) شیائومی رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شرکت شیائومی بالاخره برند مخصوص بازی خود را معرفی کرد. بلک شارک (Black Shark) برند مخصوص بازی این برند چینی است و امروز پس از دو شایعه، رسمی معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید با برند گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) شیائومی بیشتر آشنا شویم.

بلک شارک

بلک شارک

همانطور که می بینید، موبایل بلک شارک (Black Shark) طراحی جذابی برای بازی دوستان دارد. قاب پلاستیکی ایکس شکل پشت آن باعث می شود که در دست خیلی خوب بنشیند. ضخامت این دستگاه کمی زیاد به نظر می رسد اما مشخصات ابعادی و وزنی آن مشخص نیست. خطوط سبز آن نیز به شکلی است که حس و حال طراحی دستگاه مخصوص بازی را دوچندان می کند.

از نظر ترندی اگر بخواهید گوشی مخصوص بازی بلک شارک را بررسی کنید فقط یک دوربین دوگانه دارد و حاشیه نمایشگر اصلا کم نیست. هر چند من انتظار ندارم یک گوشی مخصوص بازی خیلی کم حاشیه باشد اما شایعات اینطور می گفتند و حتی احتمال حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را می دادند. در حقیقت از نمای جلو این دستگاه دقیقا یک موبایل شیائومی است با گوشه های گردتر! هر چند نمایشگر بلک شارک نسبت تصویر 18:9 دارد اما اصلا نمی توان به آن یک موبایل کم حاشیه لقب داد!

بلک شارک

بلک شارک

متاسفانه لیست مشخصات فنی بلک شارک را که می خواندم فاکتورهای زیادی که بتواند بازی را جذاب تر کند یا این موبایل را مثلا از به روزترین پرچمدارهای سال جدا کند، وجود ندارد. در حقیقت بلک شارک فقط یک پرچمدار 2018 اندرویدی است که قاب خیلی خاصی دارد! نه نمایشگر با نرخ به روزرسانی بالا انتخاب شده، نه بلندگوهای استریو اختصاصی وجود دارد، نه مدل پیش فرض حافظه داخلی حجیم دارد و حتی از مموری کارت نیز پشتیبانی نمی شود! تنها چند مورد قابل ذکر است، یکی اینکه سیستم خنک سازی ویژه و باتری نسبتا حجمی 4000 میلی آمپری رعایت شده است. همچنین حافظه پردازش تصویر حالا از نوع MEMC است تا در مواقع مورد نیاز رنگ ها شارپ تر و پردازش نرم تر داشته باشد. میکروفون های این دستگاه برای استفاده مکالمه و چت رادیویی در حین بازی بهینه شده تا خللی در بازی ایجاد نشود.

بلک شارک

بلک شارک

گیم پد مخصوص این دستگاه نیز باتری 340 میلی آمپری دارد و به بدنه متصل می شود تا بازی راحت تر انجام شود. ارتباط این گیم پد با دستگاه به وسیله بلوتوث است و دکمه ای به نام Shake دارد که هنگام بازی می توانید تمام سخت افزار را روی بازی متمرکز کنید. برای 5000 خریدار اول این گیم پد رایگان خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی FHD+ از نوع IPS، مدل پایه حافظه رم و داخلی 6 و 64 گیگابایت، باتری 4 هزار میلی آمپری، دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی با f/1.75، لنز 6 المانی و فلاش دوتایی LED، اندازه پیکسل های دوربین 12 مگاپیکسلی 1.25 و دوربین 20 مگاپیکسلی 1 میکرومتر و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی مخصوص بازی بلک شارک است.

بلک شارک

بلک شارک

نظر شما درباره گوشی مخصوص بازی بلک شارک چیست؟ فکر می کنید با این شرایط موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واسه بچه ها خوبه !

Shiral

با احترام تمام قد به جناب سینایی عزیز
حالا اگر این موبایل را سامسونگ یا اپل زده بود حتی با مشخصات میان رده اون گوشی میشد ایده بسیار خلاقانه نواوری سال و…
مشخصات کمتری از پرچمداران نداره.نمیگم بالاتره اما ضعیف نیست.
بگذریم
یک باطری چهار هزار نوت جدید سامسونگ داره میزنه شده قصه محافل ??
اما این گوشی چیزی نداره یک سیستم جدید خنک کنندگی و یک باطری معمولی و ناقابل اسپندراگون روز و صفحه ۱۸:۹ و یک دوربین دوگانه خیلی خیلی معمولی و…???
اما کماکان منتظر شاهکار چهار هزاری باطری سامسونگ میمانیم.
مزاجی بیش نبود اما خوب دیگه خیلی تابلو بود.ببخشید

Shiral

ببخشید جناب عطایی فامیل شما را اشتباه نوشتم.درود بر شما و مابقی دوستانی که الان انتقاد میکنند.??

Peiman

فک نمیکنم بتونه موفق شه!
ویژگی خیلی خاصی نداره که بشه روش حساب کرد . اصلا به نظر من گوشی گیمینگ یه چیز بیخود

Shiral

خیلی گوشی بیخود یه…اینو عطایی جان تایید کن اوتو تایید نمیکنید?

hamid reza

حداقل گوشی برا بازی میزنین رم۸ باتری ۵۰۰۰ صفحه ۴k یا فول اچ دی پلاس ۱۲۰ فریم صفحه نمایش عریض و بدون حاشیه البته من خودم با گوشی مخصوص بازی مخالفم چون مثلا اس۹ پلاس چه بازیو نمیتونه خوب باز کنه ولی این گوشی میتونه خوب اجراش کنه؟شایدم اس۹ پلاس و سونی ایکس زد۲ بهتر از این گوشی بازی اجرا کنن چون صفحه نمایش بهتری دارن
تولید این گوشی زشت که منو یاد گوشی های ساده پروشه و فراری که ۷۰ هزار تومنی بودن انداخت یادش بخیر یکی داشتم?

Mortazavi

ممنونم باز هم یه بررسی عالی.

به نظرم باید نرخ رفرش صفحه 120 میبود و در این صورت میشد مخصوص بازی.

رزولوشن هم میتونست 4کی باشه تا برای واقعیت مجازی مناسب تر بشه.

این سیستم جدید خنک کننده رو بیشتر توضیح بدید لطفاً.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)