حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 thinQ) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

تقریبا سه هفته دیگر تا رونمایی رسمی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) فرصت باقی است و تقریبا هر روز شاهد یک شایعه جدید هستیم، حتی شاید روزی چند شایعه جدید! امروز پس از شایعه ای که در آن عنوان شد دوربین دوم ال جی جی 7 تینکیو با زاویه دید کمتر عرضه می شود، حالا نوبت به یک لو رفتن بصری است! امروز دو قاب ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 thinQ) لو رفته است که می توانند نگاه جالبی به ال جی جی 7 تینکیو را به ما بدهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب و تصویر بعدی می بینید، اگر بخواهیم روی طراحی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 thinQ)‌ تمرکز کنیم می بینیم که تمام شایعات و رندرهای پیشین صحیح هستند. دوربین دوگانه به صورت عمودی، حسگر اثرانگشت زیر آن، بریدگی نمایشگر بالای نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو و حضور جک 3.5 میلی متری صدا روی لبه پایین. حتی سوراخ های بلندگو که در رندرهای قبلی 3 عدد عنوان شده بود نیز اینجا همان تعداد است!

قاب ال جی جی 7 تینکیو

قاب ال جی جی 7 تینکیو

این قاب عجیب و غریب که می بینید و در آن نمایشگر دستگاه مشخص نیست برای بالا رفتن از ارتفاع مناسب است، جایی که اگر موبایل شما سقوط کند این قاب اثرات آن را کاهش می دهد و از آسیب جدی جلوگیری می نماید. موضوع دیگری که بین این قاب و قاب صورتی تصویر مطلب متفاوت است عدم حضور جایگاه دکمه مخصوص دستیار هوشمند صوتی ال جی ThinQ است. البته این جایگاه می تواند زیر قاب پوشاننده نمایشگر رفته باشد و در حالتی که آن را بردارید، دیده شود.

به صورت کلی این رندر به عنوان تایید کننده دانسته های پیشین ما می تواند عمل کند و دید بهتری به چینش دوربین ها و پشت دستگاه به ما داد. نظر شما چیست؟ این قاب ها که هر چند رسما توسط ال جی طراحی و عرضه نمی شود اما برای نیازهای خاص می توانند مفید باشند و طراحی کلی دستگاه نیز خوب به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اوه اوه چه قاب هایی

Peiman

فک نمیکنم چیز خاصی از الجی ببینیم

hamid reza

زشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)