حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) رسما معرفی شد، دوربین دوگانه، سلفی پرتره و تشخصی چهره

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

پس از چندین شایعه درباره گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) امروز شاهد معرفی رسمی آن هستیم. خانواده گلکسی جی (Galaxy J) هیچ وقت پر امکانات ترین میان رده های اقتصادی بازار نبوده اند اما همواره پر استقبال ترین آن ها بوده اند و شاید دلیل اصلی را بتوان در نمایشگر AMOLED آن ها دید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) بیشتر آشنا شویم.

گلکسی جی 7 دو

گلکسی جی 7 دو

این گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) طلایی است که به جز رنگ تکراری طلایی آن می توان به دوربین دوگانه قاب پشتیب بیشتر توجه کرد. متاسفانه سامسونگ درباره مشخصات دوربین گلکسی جی 7 دو اطلاعات کاملی ارایه نکرده است. می دانیم که ترکیب 13+5 مگاپیکسلی با f/1.9 دارند و می توانید با آن ها تصویر بوکه بگیرید. با توجه به تفاوت رزلوشن و عدم تفاوت فاصله کانونی لنز این دو دوربین و سکوت سامسونگ می توان حدس زد که دوربین دوم 5 مگاپیکسلی فقط برای جمع آوری داده های صحنه برای عکاسی بوکه است. سامسونگ به این قابلیت Live Focus می گوید و این قابلیت برای دوربین تکی 8 مگاپیکسلی سلفی گلکسی جی 7 دو نیز مهیا است. از دیگر مشخصات دوربین سلفی می توان گفت که به f/1.9 و فلاش LED مجهز شده است.

گلکسی جی 7 دو

گلکسی جی 7 دو

نمایشگر گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) از نوع AMOLED بوده که رزلوشن آن همچنان پایین و برابر HD در نظر گرفته شده است. اندازه این نمایشگر 5.5 اینچ است و نسبت تصویر 16:9 دارد. نمی دانم چرا سامسونگ نمی خواهد مثل هوآوی و دیگر تولیدکننده های چینی سرعت ارایه ترندها را در میان رده های اقتصادی خود سرعت ببخشد اما هر چه که هست دودش به چشم خودش می رود!

قرار داشتن حسگر اثرانگشت روی یک میان رده اقتصادی در سال 2018 دیگر مایه خوشحالی نیست اما بد نیست ذکر کنیم که گلکسی جی 7 دو این قابلیت را نیز دارد در کنار اینکه می تواند با دوربین سلفی تشخیص چهره بدهد و قفل دستگاه را باز کند. چیپستی از سری اگزینوس 7 که نام دقیق آن عنوان نشده، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای اولین بار (بدون در نظر گرفتن گلکسی جی 7 مکس که در بازارهای محدود ارایه شد) در خانواده گلکسی جی به صورت جهانی ارایه می شود، دقیقا مانند دوربین دوگانه آن.

لیست مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 7 دو ( Galaxy J Duo) را می توانید در تصویر زیر ببینید:

مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 7 دو

مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 7 دو

از آن جا که خانواده گلکسی جی در هند بسیار پرفروش است و سامسونگ ادعا می کند از هر 3 موبایل هوشمند فروخته شده در این کشور، یکی گلکسی جی (Galaxy J) است، گلکسی جی 7 دو در هند رونمایی شد.

نظر شما درباره این میان رده اقتصادی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حداقل باید نمایشگر کم حاشیه رو می ذاشت سامسونگ
این کارا اشتباهه، من که اینو نمی خرم
حتی اکسپریا ایکس ای 2 می تونه بهتر باشه یا حتی هواوی ها

Peiman

اصلا گزینه مناسبی نیست از طراحی قدیمی بگیر تا صفحه نمایش ۵,۵ اینچی hd

JAVAD

اون اسپیکر فلزی مربع کنار دوربین که طراحی خیلی قدیمی سامسونگ هستش، ضمن اینکه توی سایز 5.5 اینچ آمولد پیکسلها به وضوح دیده میشن کاش 1080 میزاشت
طراحی پشتش مال سامسونگ های 4-5 سال پیشه

hamid reza

زشت و بی مصرف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)