حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین رندر از گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) منتشر شد، کاملا قابل پیش بینی

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی جی سامسونگ از سال 2015 تا 2017 تغییراتی در طراحی داشته اند اما حقیقت این است که اگر از نمای جلو به آن ها نگاه کنید تفاوت زیاد نیست. مثلا درست است که از گلکسی جی 2015 به گلکسی جی 2016 شاهد اضافه شدن فریم آلومینیومی به دستگاه هستم از گلکسی جی 2016 به گلکسی جی 2017 بدنه تمام فلزی و شیشه محافظ نمایشگر 2.5D دارد اما نمای جلو بسیار شبیه به یکدیگر است. حالا اولین رندر از گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) منتشر شده و کاملا قابل پیش بینی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این رندر داشته باشیم.

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

در ابتدا می توان گفت که فلاش دوربین سلفی کاملا مشخص است و همانند نسل های پیشین این قابلیت وجود دارد. آن طور که من متصورم و می توانم ببینم گویا شیشه محافظ نمایشگر 2.5D نیست و طراحی به صورت کلی شبیه به گلکسی جی یا گلکسی جی 7 کور (J7 Core) است. این یعنی سامسونگ دوباره در یک بدنه قدیمی دستگاهی با مشخصات جدید زده و احتمالا در رده قیمتی مناسب تری به فروش می رساند.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید کلیدهای ناوبری اندرویدی با طراحی جدید سامسونگ هستند که در گلکسی جی 2 پرو 2018 دیده بودیم. خوشبختاه همانند حسگر اثرانگشت روی دکمه هوم قرار دارد. دیروز در شایعه ای قابلیت های کلیدی گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) را دیدیم.

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) با دوربین دوگانه، باتری قابل تعویض و بیکسبی عرضه خواهد شد

هر چند گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) نمایشگر 18:9 با حاشیه نمایشگر کم ندارد اما دوربین دوگانه اصلی و بیکسبی (که البته بیشتر شبیه به یک ماکت از بیکسبی است!) در این دستگاه می تواند برای کاربران مورد توجه قرار بگیرد. گلکسی جی 7 دو از چیپست اگزینوس 7885 استفاده می کند. سیستم عامل اندروید 8 به صورت پیش فرص روی گلکسی جی 7 دو قرار دارد و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 نیز با آن عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ می تواند با این دستگاه فروش خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

سامسونگ خسته نمیشه انقدر گوشی شبیه هم میسازه؟!
این طراحیش برای سال 2018 افتضاحه!!
ولی متاسفانه مطمئن هم هستم که میلیونی میفروشه چه در کشور خودمون چه بقیه کشور ها! دلیلش رو هم نمیدونم واقعا!

جالبه که توی کشور ما حدودا 50 درصد بازار موبایل دست سامسونگه ! کمتر کشوری هست که گوشی های سامسونگ انقدر محبوب باشن! 50 درصد خیییلیه!

در مورد طراحی هم من فقط طراحی پرچمدار هاش رو از S7 edge به بعد قبول دارم مخصوصا طراحی فوق‌العاده نوت 7 که متاسفانه خیلی مهمون مون نبود! وگرنه من هنوز بی نقص ترین طراحی سامسونگ (از لحاظ ظاهری) رو نوت 7 میدونم

Peiman

شاید بهتر بود میگفتین کاملا تکراری!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)