حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) مشخص شد، معادل 260 دلار

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) رسما معرفی شد و هر چند نمی توان گفت مشخصات سخت افزاری خیلی خوبی داشت اما برای برخی کاربران می توان جالب توجه باشد. عموما هر دستگاهی می تواند جالب توجه باشد اگر قیمت جالب توجهی داشته باشد! قیمت گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) مشخص شده و باید ببینیم که ارزشش را دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی جی 7 دو

گلکسی جی 7 دو

خبر رسمی معرفی گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) در هند توسط سامسونگ اطلاعاتی از جمله قیمت و زمان عرضه این دستگاه را نیز شامل میشد. آنطور که عنوان شده قیمت گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) برابر 16990 روپیه هند است که معادل 260 دلار می شود. همچنین تاریخ 12 آوریل یعنی فردا 23 فرودین نیز برای عرضه رسمی به بازار مشخص شده است.

با این تفاصیر می توان انتظار ورود گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) را با حدود قیمت 1.5 میلیون تومان برای عرضه اولیه و حدود 1.2 برای قیمت پس از ثبات در بازار ایران نظر داشت. هر چند قیمت گذاری بازار به بازار متفاوت است اما این حدس خیلی پر خطایی نیست. به نظر شما ارزش خرید گلکسی جی 7 دارد؟ تا این رده قیمتی می توان گزینه های جذاب تری برای خرید پیدا کرد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قیمت دلاریش منطقی هست به صورت کلی اما نه در مقابل رقبا ولی ریالیش افتضاح خواهد بود

Peiman

من اصلا حاضر نیست ۱,۲ بدم به گوشی که صفحهhd داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)