حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در کنار قاب قرمز آیفون X رسما رونمایی شدند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

امروز صبح بود که در ترنجی خواندیم آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رنگ قرمز (PRODUCT RED) امروز معرفی می شوند! حالا آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در کنار قاب قرمز آیفون X رسما رونمایی شدند و در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این محصولات، با ترنجی همراه باشید.

شش ماه قبل در معرفی رسمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواندیم که رنگ های آیفون 8 (iPhone 8) مشخص شد و تنها 3 انتخاب موجود بود. با این که دستگاه ها طراحی شیشه ای دارند و انتظار رنگ های بیشتری از آن را داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. حالا اپل همچون برندهای معتبری همچون نایک، کوکا کولا، الکترونیک آرتس، آرمانی، بیتس الکروتیکس و حتی سوپرسل و … با این بنیاد همکای می کند و محصولاتی را تحت عنوان PRODUCT RED طراحی و تولید می کند که تا 50٪ از سود فروش آن محصولات به این بنیاد کمک می شود. اپل از سال 2006 تا کنون بیش از 160 میلیون دلار به بنیاد RED کمک کرده و این معادل 800 میلیون روز معالجات ARV است که سبب جلوگیری از انتقال HIV مادر به فرزند می شود!

قاب قرمز آیفون X

قاب قرمز آیفون X

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز از جمعه 24 فروردین برای خرید در دسترس خواهند بود. متاسفانه شاهد عرضه آیفون X رنگ قرمز نیستم و فقط یک قاب قرمز چرمی برای آن تهیه شده است. به هر حل بخشی از سود این محصول نیز برای موارد خیریه درمانی هزینه خواهد شد. اما … اما!

اما خوشبتانه موردی که من را خیلی خوشحال کرد، رنگ مشکی قاب جلوی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز است! اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز را با رنگ جلوی سفید عرضه کرده و دقیقا این همان رنگی است من هیچ وقت برای یک آیفون نمی پسندم! دلیل واضح است‌، حاشیه های زیادی را کسی دوست ندارد و با رنگ مشکی قابل صرف نظر کردن تر است! خوشبختانه در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس شاهد این تغییر به جا بوده ایم:

آیفون 8 قرمز

آیفون 8 قرمز

امیدوارم شما هم پس از به تعادل رسیدن قیمت این محصول (!) اگر تمایل به خرید آیفون دارید با این کار کمکی به بیماران مبتلا به HIV و کمک در جهت عدم شیوع بیشتر آن داشته باشید. نظر شما درباره رنگ های جدید چیست؟ و پیش از پایان لطفا دید متفاوت اپل برای نشان داده شیشه ای بودن قاب پشتی آیفون ها را با انعکاس نمایشگر روی قاب پشتی، ببینید، تفاوت های کوچک اما تاثیر گذار!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

پنل جلویی کلا مشکی رنگه و این برخلاف سال قبل که سفید بود جلوه زیبایی به گوشی داده خوشم اومد خیلی شیکه اینم یه شگرده که اپل بعد معرفی گوشی در ماه سپتامبر این رنگارو موجود میکنه و فقط و فقط بخاطر افزایش فروش این کارو میکنه

Yas

پارسال خیلی ازین موضوع ناراحت بودم ک چرا رنگ قرمز ایفون۷ جلوش سفیده خیلی زشت بود
اما الان دیگه اوکی شده
فقط ای کاش ای کاش
وقتی وارد بازار کشورما میشه نرخ (دلار بی صاحب )
به یه ثباتی برسه تا بشه ایفون۸ ۶۴ گیگ و با۴ تومن خرید
بخدا اصلا درست نیست ایفونی ک ۲۷۰۰ باید میشد و بابتش ۴۵۰۰ پرداخت کنیم
ب کدوم گناه؟؟؟؟ ۴۵۰۰ باید ایفون۸پلاس ۲۵۶ باشه نه ایفون۸ مدل۶۴ !!!

ahmad

دلار تک نرخی شد 4200

Yas

احمد جان عذر میخوام داداش اما…
شتر در خوااااب بیند پنبه دانه ??

Peiman

وای خدا چقدر خووووشگلهه???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)